Painoa alas mutta ei lihaskatoa, kiitos!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
41
Hellou! Elikkäs, olenko käsittänyt oikein....Jos pidän kalorit miinuksella mutta huolehdin että ravinto on "puhdasta" ja että saan tarvitsemani proteiinit niin en pudota lihasmassaa vaan rasvamassaa...?öööö, voiskohan ton nyt selvemmin selittää.....Käyn salilla 3kertaa viikossa, 2-jakoisella ohjelmalla ja lenkillä/crosstraineria myös sen 3kertaa viikkoon.... Tuntuu, etten millään saa mahasta löysiä pois :curs: se on niiiiin turhauttavaa!!! Juuri se navan seutu-jenkkikset.....Mitähän minä teen väärin?! vai olenko vain tuomittu elämään näiden kanssa......:jahas: Ylävatsassa näkyy lihakset jonkun verran kun jännittää ja on timmi, mutta kun mennään alemmas siihen navan seudulle niin on löysää ja pehmeetä :down: pistää vihaks!

Kärsivällisyyttä dieetin kanssa, et voi vaikuttaa siihen mistä ne laardit ekana lähtee. Kun varmistat, että saat tarpeeksi proteiinia ja treenaat dieetillä suhtkoht normaalisti niin voit minimoida lihaskadon.

Tsemii :thumbs:

No siinähän se tuli jo tiivistettynä Eleliltä tuossa yllä. Ei ne lihakset niin hirveesti katoa, jos et pidä liian kiirettä. Maksalla on rajallinen kyky polttaa rasvaa energiaksi. Ja todellakin; se rasva palaa varmaan viimeisenä sieltä mahan seudulta, sitä ennen se (tutkimusten mukaan, keskimäärin) lähtee kasvoista, rinnoista, lapaluiden välistä, jne.

Ja mr1 pysyy sitten siellä miehille sallituilla palstoilla?

Mahtaakohan mr1 olla väärällä osiolla, kun nimimerkki viittaisi kovasti miespuoliseen henkilöön...

Anyway. Elel tuossa jo tiivistikin olennaisen, eli oikeanlaisella ruokavaliolla ja treenillä lihaskadon voi minimoida. Tarpeeksi tosiaan sitä proteiinia ja hyvää rasvaa, ja aerobisen liikunnan määrä kannattaa pitää maltillisena, jottei tosiaan polttaisi niitä vaivalla hankittuja lihaksia pois.

EDIT: Hidas ku etana :jahas:

Heippa Pakkislaiset,
en oikein tässä kiireessä (muksu herää just päikkäreiltä ja sit lenkki kutsuu) löytänyt sopivaa ketjua jossa asiaa tiedustella...
ELi; helmikuusta tähän päivään oon tiputtanut painoa aika reippaasti,eli 30kg. Kiloissa oon painanut aika paljon aina vaikken ole näyttänyt kauhean lihavalta, eli läski oli levittäytynyt ympäri kehoa. Alkuun sillon helmikuussa painoin siis 118kg ja nyt 88kg, pituutta 170cm. Ylimäärästä on vielä mutta jostain kohdista alan olla jo aika "kova" treenin vuoksi... :)
Tuntuu että tuo alku lähti hyvin mutta nyt alkaa tahti hidastumaan,ymmärrettävästi. Kysyisin siis hyviä lisäravinteita ym kikkoja jolla saisin lihasta esiin ja painoa viel 10-12kg pois?
Olen tiputellut siis hiilareita vähentämällä eli pastat,perunat ja riisit pois, samoin jauhotuotteet ja sokeri. Tankkauspäivän oon pitänyt suunnilleen kahden viikon välein, sen jälkeen painonlasku taas nopeutuu. Noi lisäravinteet ym on mulle vieraita, niistä voisin tosiaan ottaa vinkkejä.
Sit viel semmonen kysymys karppaajille; onko normaalia kun syö tällei karppaamalla että pissittää tosi usein? Tuntuu välillä että jos pönttö ei just nyt oo tossa niin housuun tulloo, se on kiusallista töissä kun siellä ei ihan heti vessaan pääse kun siltä tuntuu...
Ois kiva kuulla muiden kokemuksia ja neuvoja, mä ainakin tästä ruokavaliosta pidän,parempi olo kuin aikoihin! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom