Paino vain nousee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoube
  • Aloitettu Aloitettu
On tullut tuota pyöräilyä harrastettua aika paljon tässä kesän aikana ja tarkoituksena siis on ollut polttaa rasvaa. Olen samalla syönyt dieettipainoisesti ja pitänyt silloin tällöin cheattipäiviä aineenvaihdunnan yllättämiseksi.

Harmikseni olen huomannut että paino on vain noussut eikä läski tunnu lähtevän.
Mikä mahtaisi olla ongelmana? Voiko liian vähällä syömisellä olla vaikutusta painon nousuun. Varsinkin nyt kun koulut alkoi niin on vaikea alkaa laskemaan päivän kalorimäärää kun ei oikeen tiedä paljonko noissa koulun annoksissa aina on :(

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan kaikille tuttua, kun kohtuullisesti diettaamalla ei läski tunnu katoavan millään. Itse pudottelin alkuvuodesta keskikesään mennessä 15 kg painoa ja valillä tuntui, että laardia ei häviä vyötäröltä millään. Onneksi en silti lähtenyt mihinkään salaatti/keitto -linjalle vaan kärsivällisesti söin pitkin päivää tasaisesti.

Varsinaisia cheattipäiviä en pitänyt, koska kalorimäärien nosto vain päiväksi ei juurikaan vaikuta aineenveihduntaan puoleen tai toiseen. Itse pidin yleensä kerran kuussa noin viikon pituisen jakson jolloin söin varsinkin aamulla tukevammin. Siis mitään roskaruokaa tai herkkuja ei kannata vedellä ylettömästi cheatti-päivinä vaan kunnon ruokaa protu/hh/rasva määrät huomioiden.

et vaan osaa. cheattipäivät on turhia, jos kontrolloit syömistäsi oikein. aineenvaihdunnan ylläpitämiseksi? :D jos lasket jokaisen kalorin, mitä syöt ja olet reilusti negatiivisella energiataseella, niin et yksinkertaisesti voi olla laihtumatta. ongelma on siis se, että et osaa laihduttaa. jostain saat niin paljon kaloreita, että paino ei tipu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom