- Ikä
- 41
Hellouuu mimmit!
Yritän kertoa asiani mahdollisimman lyhyesti, kuitenkin niin että ymmärrätte mistä on kyse ja TOIVOTTAVASTI osaisitte antaa vinkkejä ja auttaa pulassa olevaa :(
Elikkäs, joulukuussa -08 menin lääkärille kovien pääkipujen ja korvan "paineen" takia. Selvisi että minulla on kaulan valtimohaarassa "tuke", lääkärin sanoin veritulpan vaara. Lääkäri kielsi salilla käynnin toistaiseksi ja edelleen asiaa tutkitaan ja hoidetaan. Ennen siis kävin salilla 3-4kertaa vkossa ja olin loppuvaiheessa jo varsin lihaksikkaassa kunnossa lihasta kasvatettuani. Olen siis 162cm ja silloinen "liha" painoni oli 68kg. Nyt kun noin puolivuotta salikieltoa ja tullut käytyä vain parilla lenkillä vkossa ja kevyillä(todella kevyillä ~5kg~) painoilla satunnainen nostelu.
Ongelmani onkin nyt sitten painoni :( joka on noussut, nyt 70kg ja olen ajatellut pudottaa painoa nyt jonkun 8kg että jossain vaiheessa MAHDOLLISESTI aloitan taas salireenit(toivon niin!).
Nyt olen noin kuukauden syönyt vähäkalorisesti ja käynyt lenkillä 2krt vko ja kevyt paino"reeni" kerta vko. Paino ei vaan putoa, ei yhtään grammaakaan! Mistä johtuu?? Entisenä himo punttaajana nykyinen olotila on masentava, tuntuu löysältä ja painon nousemisen tuntee ja tunnen itseni lihavaksi :( ...... Onko minulla lihasta sitten sen verta paljon että paino ei sen takia ala putoamaan nopeasti?? En tiedä....Auttakee tytöt :itku: olen epätoivoinen ja on paha olla......
Olisin todella kiitollinen jos osaisitte auttaa tai kertoa vastaavista kokemuksista :haart: