Paino ei vaan laske, hjelppiä kaivataan!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Moikka!

Olen aloittelija täällä ja myös vasta herännyt liikunnasta iloitsemiseen ja löytänyt niinkin mahtavia juttuja kuin Bodypump ja Bodybalance. Mulla on kova tavoite saada -10kg heinäkuuhun mennessä pois ja tilalle tietty paaaaljon lihasta :dance: Ruokavalion olen muuttanut tosi protskupitoiseksi ja hiilarit nautin pääasiallisesti aamulla (yks ruisnappi ja banaani muun lisäksi) ja syön noin 3h välein. Päivässä on 2 suurempaa ateriaa ja muut pieniä välipaloja kuten rahkaa ja mansikoita, raejuustoa, maustamatontajugurttia. Kamalaa tässä onkin että sen sijaan että paino laskisi se vaan nousee. Olo paranee mutta paino nousee. Kuulisinkin mielelläni teidän vinkkejä kuinka te olette päässeet hyvään alkuun, millä ruokavaliolla ja miten rankalla treenillä? Toivottavasti tätä aihetta ei ihan tämmöisenään ollut jo jossain näissä thredeissä.

S

Moikka!

Kamalaa tässä onkin että sen sijaan että paino laskisi se vaan nousee. Olo paranee mutta paino nousee.

S

lihas painaa enemmän kuin läski joten vaikka paino nousee niin ei sitä kannata säikähtääkkään :) peili on varmaankin se paras mittari näissä toki painoa voi seurata myös puntarista

Ihan ensimmäisenä kannattaa käydä laskemassa kulutus ja päivän ravinnontarve kalorilaskuri.fi.Siellä näkee hyvin kuinka paljon ravintoa tarvitset laihtuaksesi.Mutta siihenkään ei kannata orjalisesti uskoa vaan enemmän omien tuntemuksien mukaan.Esimerkkinä minä joka syön päivässä noin 3000cal menisin kalorilaskurin ohjeiden mukaan aika heikoille.Joten kokeilemalla mikä itselleen sopii ja koko ajan kannattaa hankkia titoa netistä.
tsemppiä:dance:

Jäin miettimään että missä aerobinen? Eli teetkö ihan jotain perus lenkkiä tai muuta rasvanpolttosykkeellä olevaa liikuntaa?