Paino ei tipu treeneistä huolimatta

Liittynyt
15.3.2016
Viestejä
2
Lähtötilanne oli se,että painoa oli 77,8 pituutta 168. Salilla käyn 2 kertaa viikossa ja toistot on sellasta 10-15 kertaa ja 3 sarjaa.Reippaalla kävelylenkillä käyn 3 kertaa viikossa ja kerran viikossa vesijuoksussa. Paino on tippunut pari kiloa ja jämähtänyt siihen 75 kiloon. Ruokavalio on tälläinen: aamupala rahkaa ja mehukeittoa salipäivänä puuroa ja marjoja.Lounas salaattia, kanaa kalaa tai lihaa.välipala hedelmä. päivällinen salaattia ,kanaa kalaa tai lihaa. Iltapala rahkaa ja marjoja salipäivinä syön lounaalla ja päivällisenä lisäksi perunaa riisiä tai pastaa. Harvoin tulee syötyä leipää,kun olen vilja allerkikko. Lisäksi vettä menee päivässä 2-3 litraa. On vaan tosi vaikea päästä tästä hyllyvästä vatsasta käsivarsista ja pepusta eroon.. Hyviä neuvoja otetaan vastaan☺
 

MissFitless

kissanainen
Liittynyt
28.1.2016
Viestejä
3 166
Kaupunki
Peräjunttila
Äkikseltään näyttäs olevan kalorit liian alhaalla --> aineenvaihdunta jumissa. Toisaalta eipähän tuossa ole kerrottu treenien intensiteetistä saatikka noitten sapuskoiden määristä oikein mitään, niin voihan niitä kaloreita olla liikaakin.
 
Liittynyt
14.11.2015
Viestejä
52
Kaupunki
Mikkeli
Keittiövaaka ja tarkkaa mittausta kuin paljon sitä sapuskaa tulee syötyä... Auttaisko jos hommais ravinto ohjelman? Tai treeni ja ravinto ohjelmat...?
 
Liittynyt
20.2.2013
Viestejä
1 620
Rasvat puuttuu täysin, melko niukka ruokavalio muutenkin. Sanoisin että kovaa treeniä vaan ja fiksaile sapuskat kuntoon.
 
Liittynyt
15.3.2016
Viestejä
2
No puntari käytössä rasvaton maitorahka 250g ja marjoja 50g samaten puuro 50g . Salaatti ja vihannespuoli 250g riisi ja pasta kuivapainona 60g ja perunaa 200g lihaa on se 100g. tosiaan olin jutta superdietti ohjelmassa (nettivalmennus) ja sieltä nämä ruokamäärät. Kuntosaliharjoituksesta sen verran että käyn joka lihasryhmän lävitse niin että se pari viimeistä toistoa menee väkisten. Painot jalkaprässis 60-70kg ja toistoja 15 ja 3 sarjaa tätä ja kaikissa muissakin liikkeissä on sellaset painot että tosiaan se 15 on max toisto. Salilla teen tiistaisin yläpään ja perjantaisin alapään. Pitäiskö lisätä treenipäiviä vai sitten panostaa enemmän aerobiseen liikkumiseen? Kävelylenkit on sellasia 5km reipasta kävelyä ja vesijuoksu on 45 min kestävä yhtäjaksoinen harjoitus.
 
Liittynyt
3.6.2016
Viestejä
7
Syö sitä hiilaria joka päivä, siis pastaa/perunaa. Lisää vähän rasvaa, esim. kookosöljyä puuroon tai oliiviöljyä salaattiin.
 
Liittynyt
5.9.2013
Viestejä
1 567
Ihan vähän ei riitä. Tarvitset rasvaa vähintään 1g/tavoitepainokilo, mielummin enemmän. Sarjapituuksia kannattaisi myös välillä vaihdella, eli myös siellä toistoalueella 8-10. Treenit riippuu vähän siitä, mikä on tavoitteena painonpudotuksen ohessa; pitää vain kulutus mahdollisimman korkealla, vaiko säilyttää myös lihasmassaa. Jos jälkimmäinen, tuskin se yksi salitreenipäivä lisää haittaisikaan. Kunhan muistat pitää välissä myös lepopäiviä, vs. joka päivä jotain liikuntaa. Mikä on kalorimäärä?
 
Liittynyt
25.4.2014
Viestejä
343
Kaupunki
Jyväskylä
Komppaan edellisiä, rasvaa lisää joka väliin ja hiilaria vähintään toiselle ruualle joka päivä. Ilman rasvaa ei rasva pala ja aineenvaihdnta + hormonitoiminta menee hyvin äkkiä umpisolmuun. Tuon oman listauksen mukaan et lisää sitä nyt mihinkään ruokaan, onko todellakin näin?
 
Ylös