Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet aika silkkitynnyrissä elänyt, jos tämä pilalla tehty video saa sinut suunniltaan. Jos ei palstan säännöt kieltäisi, voisi tähän laittaa pari valikoitua videopätkää, mm. surullisenkuuluisan "venäläisen sotavangin kurkun leikkaamisen" tai sitten jo legendaksi muodostuneen "pikkutyttö juoksee junan alle"- pätkän. Puhumattakaan eräästä "kolme krokotiilia repii eläintarhan hoitajan kahteen osaan jossain Afrikassa"- mestariteoksesta.norppa sanoi:Jos on jo vanha niin pois vaan, mutta omasta mielestä yksi kauheimmista videopätkistä ikinä.
Katsokaa ja äänet mukaan.
:( :itku:
Mixu sanoi:Olet aika silkkitynnyrissä elänyt, jos tämä pilalla tehty video saa sinut suunniltaan. Jos ei palstan säännöt kieltäisi, voisi tähän laittaa pari valikoitua videopätkää, mm. surullisenkuuluisan "venäläisen sotavangin kurkun leikkaamisen" tai sitten jo legendaksi muodostuneen "pikkutyttö juoksee junan alle"- pätkän. Puhumattakaan eräästä "kolme krokotiilia repii eläintarhan hoitajan kahteen osaan jossain Afrikassa"- mestariteoksesta.
Mixu sanoi:tai sitten jo legendaksi muodostuneen "pikkutyttö juoksee junan alle"- pätkän. Puhumattakaan eräästä "kolme krokotiilia repii eläintarhan hoitajan kahteen osaan jossain Afrikassa"- mestariteoksesta.
Mä haluaisin nähdä tämän! Linkkiä?Mixu sanoi:Puhumattakaan eräästä "kolme krokotiilia repii eläintarhan hoitajan kahteen osaan jossain Afrikassa"- mestariteoksesta.

Mixu sanoi:Puhumattakaan eräästä "kolme krokotiilia repii eläintarhan hoitajan kahteen osaan jossain Afrikassa"- mestariteoksesta.
Tomi sanoi:Mä haluaisin nähdä tämän! Linkkiä?

John R sanoi:Tuo pätkä lähinnä nauratti...
Se unknown russian soldier-pätkä ei kyllä naurata pätkääkään. Satuin katsomaan kerran puolivahingossa... :(
yritetään googleilla.Grotesk sanoi:MääkiMääkiMääki!!!
![]()
Jokaisella on rajansa. Itse uteliaisuudesta katson esim. ajoneuvo- onnettomuuksia tai urheilumokia, mutta jos vaikka tennispelaajan jalka katkeaa säärestä hidastuskuvassa tai jos käsi vääntyy skeillaillessa väärin päin, niin minunkin kestävyys ylittyy ja sitten kiroilee, kun katto sen.Powerhousu sanoi:Mikä porukkaa kiinnostaa tollasissa kurkunleikausjutuissa? Itse yritän viimeiseen saakka välttää tollasien katsomista. Muutaman kerran on tullu jotain suht pahaa vastaan, ja siitä ei todellakaan jääny kovin hyvät fiilikset.
Joo, minulla iski peeniskateus.norppa sanoi:Jos on jo vanha niin pois vaan, mutta omasta mielestä yksi kauheimmista videopätkistä ikinä.