Pahin ikinä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 7810
  • Aloitettu Aloitettu
norppa sanoi:
Jos on jo vanha niin pois vaan, mutta omasta mielestä yksi kauheimmista videopätkistä ikinä.

Katsokaa ja äänet mukaan.

:( :itku:
Olet aika silkkitynnyrissä elänyt, jos tämä pilalla tehty video saa sinut suunniltaan. Jos ei palstan säännöt kieltäisi, voisi tähän laittaa pari valikoitua videopätkää, mm. surullisenkuuluisan "venäläisen sotavangin kurkun leikkaamisen" tai sitten jo legendaksi muodostuneen "pikkutyttö juoksee junan alle"- pätkän. Puhumattakaan eräästä "kolme krokotiilia repii eläintarhan hoitajan kahteen osaan jossain Afrikassa"- mestariteoksesta.

Hyi helvetti jos tämä menee samaan luokkaan kuin sen venäläisen kurkun leikkaus...sekin tuli vahingossa katottua kun kaveri lähetti...hyi saatana
:itku:

Iso Musti puri sedän kikkelin sijoiltaan :itku:

Mixu sanoi:
Olet aika silkkitynnyrissä elänyt, jos tämä pilalla tehty video saa sinut suunniltaan. Jos ei palstan säännöt kieltäisi, voisi tähän laittaa pari valikoitua videopätkää, mm. surullisenkuuluisan "venäläisen sotavangin kurkun leikkaamisen" tai sitten jo legendaksi muodostuneen "pikkutyttö juoksee junan alle"- pätkän. Puhumattakaan eräästä "kolme krokotiilia repii eläintarhan hoitajan kahteen osaan jossain Afrikassa"- mestariteoksesta.

No joo en nyt tarkoittanut aivan kirjaimellisesti pahin, mutta silti tuntui omissa munaskuissa kun näin tuon... ;)

Mixu sanoi:
tai sitten jo legendaksi muodostuneen "pikkutyttö juoksee junan alle"- pätkän. Puhumattakaan eräästä "kolme krokotiilia repii eläintarhan hoitajan kahteen osaan jossain Afrikassa"- mestariteoksesta.

En ole onneksi näitä nähnyt, mutta tuon Unknown Russian Soldierin näin varmaan ensimmäisenä Suomessa vuosia sitten..ikävät kuolon korinat.

Tuo pätkä lähinnä nauratti...
Se unknown russian soldier-pätkä ei kyllä naurata pätkääkään. Satuin katsomaan kerran puolivahingossa... :(

Mixu sanoi:
Puhumattakaan eräästä "kolme krokotiilia repii eläintarhan hoitajan kahteen osaan jossain Afrikassa"- mestariteoksesta.

Tomi sanoi:
Mä haluaisin nähdä tämän! Linkkiä?

MääkiMääkiMääki!!!
:hyper:

Unknown russian soldier

...löytyy Kazaalla tai dc:llä kun käyttää hakusanaa "throat cut" tai "cut throat"! :urjo:

Ei muuten mikään kovin mukava pätkä!!!

John R sanoi:
Tuo pätkä lähinnä nauratti...
Se unknown russian soldier-pätkä ei kyllä naurata pätkääkään. Satuin katsomaan kerran puolivahingossa... :(

Joo toi Soldier pätkä oli todella karu.. Tuli aika paska fiilis, kun olin sen katsonut. Jäi kyllä se pätkä mieleen.

Grotesk sanoi:
MääkiMääkiMääki!!!
:hyper:
yritetään googleilla.
kaivelin äsken monta AccidentVideos- sivustoa läpi, mutta en löytänyt.

Mikä porukkaa kiinnostaa tollasissa kurkunleikausjutuissa? Itse yritän viimeiseen saakka välttää tollasien katsomista. Muutaman kerran on tullu jotain suht pahaa vastaan, ja siitä ei todellakaan jääny kovin hyvät fiilikset.

Offtopic, mutta kuulin yhdeltä venäläistyypiltä että siinä kurkunleikkausvideossa ei olisi sotavanki vaan toimittaja, joka tapettiin kai sen takia että oli juutalainen..
Saattoi olla kyllä pelkkää huhua, mutta jotain tuollaista oli kai joskus ollut paikallisissa tiedotusvälineissä. emmätiedä.
Jokatapauksessa ihan kamala videonpätkä. :(

Powerhousu sanoi:
Mikä porukkaa kiinnostaa tollasissa kurkunleikausjutuissa? Itse yritän viimeiseen saakka välttää tollasien katsomista. Muutaman kerran on tullu jotain suht pahaa vastaan, ja siitä ei todellakaan jääny kovin hyvät fiilikset.
Jokaisella on rajansa. Itse uteliaisuudesta katson esim. ajoneuvo- onnettomuuksia tai urheilumokia, mutta jos vaikka tennispelaajan jalka katkeaa säärestä hidastuskuvassa tai jos käsi vääntyy skeillaillessa väärin päin, niin minunkin kestävyys ylittyy ja sitten kiroilee, kun katto sen.

Back
Ylös Bottom