pahanhajuiset dvd kotelot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kukaan muu levyjään itse poltteleva törmännyt siihen ongelmaan, että järjestäen kaikki vastaantulevat tyjät dvd-kotelot haisevat ihan raadolle? Ei kukaan sattuisi tietämään valmistajaa jolla kyseistä ongelmaa ei esiintyisi ja jolla kotelot olisivat myös järkevän hintaisia?

Ei ole ko. ongelmaa tullut vastaan, mut offtopiccina joudun toteamaan, että henkilökohtaiseksi fetissiksi on muodostunut uusien dvd-leffojen haistelu...

Aina, kun ostaa uuden dvd-leffan ja avaa ne muovikuoret... ah... kotelo auki ja nenä väliin..

Kparta sanoi:
stekidistekkaa:

http://www.nierle.com/

Tuolta oon tilaillu levyt ja kotelot. Ritek(suomessa nimellä maxell) DVD levyjä oon tilaillu ja koteloitakin löytyy halvalla. Suomenkieliset sivut plussaa.

13.99€ 100kpl DVD koteloita

Nierlestä tilattu vajaa tuhat koteloa eikä yksikään ole hyvälle tuoksunut. Yksi erä taisi olla sellainen, että haju tarttui muuanne, mutta muuten ei ole sitä hajua haistanut kuin nenä kiinni kotelossa.

En mitään ruusuntuoksua koteloilta odota, mutta kun avattaessa naamalle pöllähtää kaksi päivää auringossa lojuneen kuolleen rotan haju niin se pistää sapettamaan. Täytynee koittaa tuota nierleä seuravalla kerralla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom