Pacifique

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Odu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Odu

Ikä
39
Ketkäs kaikki oli Pacifiquessa ? Lyhyesti:
Konemusiikkitapahtuma vesipuisto Serenassa.

Ihan mieletön tapahtuma. Helvetin hyvä fiilis jorailla vedessä ku altaassa on
+500 muuta ja altaan reunalla on toiset +500 ihmistä! Järjestelyt meni nappiin.
Kaikki tuntu olevan hyvillä mielin mukana ja kuten konemusatapahtumissa on
yleensä onkin, rähisijöitä ei ollu. Muutamaan pakkislaiseen tuli törmättyä, ja
muutamaa uutta kasvoa tuli myöskin moikattua. (Pitää vielä kiittää yhtä isoa
herraa kaljasta :kippis1: )

Rupes vaan mietityttäämään: Vesipuistossa on 2000 bilettäjää ja
alkoholimyyntiä. Vessoissa ei ollu juurikaan jonoa. Kuinkakohan paljon altaan
pinta nous tapahtuman aikana ?-)

Odu sanoi:
Ketkäs kaikki oli Pacifiquessa ?

Hahaa, meitsi oli! Bongasin muuten teikäläisen ja rintafileen. Tosin ette varmaankaan meikäläistä. :hyper: Neljä-viis isompaa kolossia oli myös nostattamassa veden pintaa. Liekö sitten pakkislaisia.

Himskatin hauskaa oli! Se pääaltaan meno oli jotain niin mahtavaa. Rinneradioon tykästyin ihan kympillä. :worship:

Odu sanoi:
Rupes vaan mietityttäämään

Joo ja kun se 500 ihmistä tamppaa siellä altaassa illan putkeen niin eiköhän siinä joku hikilitrakin vuodatettu? Onneksi en mihinkään sattumiin sentään törmännyt... :lol2:

Vaikka mä konemusiikin ystävä oonki ni mulla ei ollu mitään hajuu kuka siel soitti. Tai
ollu toi alkoholi ihan hyvin messissä (just sopivasti). Sua ei tunnistettu. Mä olin 11
hengen porukan kanssa liikentees. Oltiin tilattu taxi etukäteen molempiin suuntiin.
Olis voinu kyl koko tapahtuma kestää sinne neljään asti.

Se oli kyl helvetin hienoo ku kattilan isobroidin kanssa ruvettiin yhen nostatuskohas
roiskimaan vettä siel pää altaas (ihan vikoja minuutteja ku musa soi), ja 10sek päästä kaikki oli mukana. Mua ei kyl tollasen tapahtuman jälkeen saa hetkeen mihinkään
savuseen baariin jossa puolet tappelee jne :)

:5:

Loistava kokemushan tuo oli sitä ei voi kiistää, kaikki meni aika nappiin järjestelyn kuin toteutuksen puolesta. Ainoastaan musiikki ei välttämättä ollut täysin minun mieleeni mutta rinneradio yllätti aikasemmin kun olen sitä hieman dissaillut mutta nyt täytyypi varmaan hommailla uusi levy. Ja sitten nuo parit perusjuntti meininkillä olleet sällit häiritsivät käytöksellään, mutta eivät onnistuneet pilaamaan iltaa.

Aahhh, lopussa kun allas oli täynnä ja nostatuksissa jengi huusi, pärski vettä ilmaan ja heiluttivat käsiään strobon vilkkuessa oli jotain niin.. :haart: :hyper: :haart:

I want more!!

senkin hUUme-nistit!! :eek: :)

En kyllä tonne pacifiqueen mennyt, viimeksi laserpointissa joka oli aika ..nojoo.. onneks kummiskin oli fiilikset mulla laserissa ihan hyvät, mutta muuten ei hintansa arvoinen todellakaan, ainakaan mun mielestä. Enimmäkseen tulee kummiskin käytyy psykebileisä.

No jooh, toi huume juttu on näitä iltalehden ja iltasanomien hehkutuksia.
jos 2000 kävijää talsii huumekoirien ohitse sisään mentäessä ja 10 jää kiinni huumeista niin hohoh.. samalla prosentilla saataisiin jengiä kiinni jos laitettaisiin vaikka siihen kantakapakkaan portsarin seuraksi nuuhkija.
nykylehtien journalismi on lähinnä raiskausta totuutta kohtaan nykyään.. :whip:

Jamaan nyt v-loppuna on mahdollisuus päästä kuuntelemaan Koxboxin setttiä, jos et ennestään tiennyt. Itse täytyy kyseinen artisti käydä tsekkaamassa jos budjetti antaa periksi. Viime vierailu, kun tuli ikäväkseni missattua. :kippis1:

Odu sanoi:
Rupes vaan mietityttäämään: Vesipuistossa on 2000 bilettäjää ja
alkoholimyyntiä. Vessoissa ei ollu juurikaan jonoa. Kuinkakohan paljon altaan
pinta nous tapahtuman aikana ?-)
Se kompensoi, että nipsunkäyttäjien ei tarvinnut hakea kalliita vesituoppeja tiskeiltä, koska he pystyivät juomaan suoraan altaasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Liekki sanoi:
urgh korjaus. Ei se koxbox soitakaan v-loppuna.. vasta tiistaina.

13.3.2004 piti ainakin soittaa? eli lauantaina, vai onko toi muuttunut sen jälkeen? olis kyllä kumma päivä jos koxbox soittas tiistaina keskellä viikkoa. :)

Joo, toi mun huume juttu oli siis ihan vitsi. Iltalehden juttu tosiaan oli taas kirjotettu sensaationhakuisesti niinkuin aina.
Kiva että poliistkin tykkää olla joka bileissä, varastelemassa muiden huumeita.. ostais omat..prkl. :evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom