Pacifique 5.3. @ Serena

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

yusuplus

Banned
Ikä
41
Pacifique - Saturday 5th of March 2005
Serena Water Park, Tornimäentie 10, Espoo, Finland
Open from 20:00 till 02:00
Age limit 20 and over
Tickets 26€
Capacity 2000 people

"Saturday 5th of March 2005 the journey will continue. Serena Waterpark has been confirmed for a second Pacifique event which will take us all to an island of peace, love and unity, summery sounds and happy people in the middle of winter, in the middle of nowhere..."

http://www.pacifique.fi/

01_tyynta.jpg

Tää pisti just lipun tilaukseen
plur.gif

alunperin piti tuonne mennä juhlimaan syndejä, mutta tulikin himo(s)reissu tilalle... nooh ehkä sitten ensivuonna jos vielä ko. kemut järjestetään... lineupista ois kiinnostanu lähiinnä Milla Lehto <3

Hyvä Yusu! Tulinkin juuri tsekkaamaan, joko aiheesta on threadi täällä. Tuonne olisi tarkoitus myös ehdottomasti tulla, pitää vain hommata joku kaveri mukaan. :rock:

Pitää sitten morjestaa tuttuja siellä. Tunnistatte minut sitten oheisista übersexyistä simmareista (joille on muuten Pakkiksella naurettu ennenkin...).

:D :hyper: :D

Liitteet

• N.D. 3XX.webp
    N.D. 3XX.webp
    11,5 KB · Katsottu: 2 971
:eek: Tuonne pitäisi päästä! Oliko joku tuolla viime vuonna? Pakkiksen jäsenet varmaan erottuvat kynäniska'massasta' edukseen. :hyper:

Viime vuonna tuolla tamppailtiin, sikahyvää settiä tuli koko illan ja yön. Ja trooppisen kostea ilmasto oli aivan mieletön :hyper: Ja villi virta aijaijai :rock:

Oikein harmittaa että toi sattuuu päällekkein Himo(s)-pakkismiitin kaa... :(. Dämn! Kovasti kovasti olisi ollut kiiinnostusta kyllä. tosin, jää hippusen iästäkin uupumaan...

yani sanoi:
Oliko joku tuolla viime vuonna?
Olin viime vuonnakin ja sen perusteella en jättäisi mistään hinnasta väliin tällä kertaa! Voisin melkein väittää Pacifique -04:ää viime vuoden yhdeksi parhaista bileistä... Ja bileissä sentään tuli käytyä olan takaa :D
yani sanoi:
Pakkiksen jäsenet varmaan erottuvat kynäniska'massasta' edukseen.
En minä ainakaan :jahas:

Kannattaa sitten hakea lippu ajoissa, ettei jää pihalle ruikuttamaan! Eilen annetun tiedon mukaan lipuista on viikossa myyty jo yli puolet - ihmeitä pitäisi tapahtua, ettei tapahtumaa myydä loppuun jo ennakkomyynnissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
S-T sanoi:
Kannattaa sitten hakea lippu ajoissa, ettei jää pihalle ruikuttamaan! Eilen annetun tiedon mukaan lipuista on viikossa myyty jo yli puolet - ihmeitä pitäisi tapahtua, ettei tapahtumaa myydä loppuun jo ennakkomyynnissä.

Jeps. Tuota on nyt kaavailtu ja pyöritelty mielessä. Olin jo lähellä ostaa Tiketistä lipetit. Mutta tuon reissun toteutus kusee hieman kun sattuu asumaan täällä kalakukkolassa. Matkat, hotelli, ruuat (eihän tässä nyt miinuskaloreilla aleta hiihtämään), juomat ja muut tulee maksamaan varmasti ihan kiitettävästi. Hinku olisi kyllä kova. :kuola:

ZannaZ sanoi:
Oikein harmittaa että toi sattuuu päällekkein Himo(s)-pakkismiitin kaa... :(. Dämn! Kovasti kovasti olisi ollut kiiinnostusta kyllä. tosin, jää hippusen iästäkin uupumaan...

Ei tuolla nussita pilkkua iän suhteen..

kyl jammailemaan täytyy tulla :)
meinaakos moni nosturiin jatkoille viideltä?...itel ois tarkotus kyllä, mut perhana siinä kohtaa on varmaan jo aika poikki ja pinossa :rolleyes:

Voi juutas mulla jää tuo kokemus väliin tänäkin vuonna... :( Nyt mua vähän harmittaa ja oikeasti. Meen varmasti kuitenkin nuo uikkarini päällä paikalliseen pubiin sitten istumaan. Mutta pitäkää muut hauskaa ja ottakaa bailuista kaikki irti! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom