Pablo Francisco

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sfl
  • Aloitettu Aloitettu
tämäkin taitaa olla jo pari vuotta vanha tekele... En tiedä onko materiaaliaan muutellut nykyään mutta ennen ei ole paljon muuta tuoltakaan koomikolta löytynyt kuin nuo samat vitsit jotka tuossa on oikein kasattu kokoon... Helvetin hauska heppu kuitenkin.

Franciscolla on koko juttunsa vain noiden "efektien" varassa, ja lisäksi samat jutut on toistunut niissä klipeissä mitä oon nähny. Ekalla kerralla todella hauska, mutta vitsi väljehtyy nopeasti. Katsomisen arvoinen kuitenkin.

Todellakin, Francicson jutut naurattaa kerran pari ja sitten se onkin nähty.
Saisi kehitellä pian jotain uutta matskua!:whip:

Sörtsin muutaman toisen pätkän ni kyll niissä melko samat jutut on :(, mut kyl ne jonku aikaa naurattaa :D. Vois kyl tosiaa vääntää lisää juttuu niinku tos ylempänäki sanottii.

Tosi hauska! Oli mukava katsoa kun tässä vanha kovo laukes ja katos kaikki Comedy Centralin hyvät standup-koomikkopätkät enkä oo uusia ehtinyt hakea. Tässä ei liikoja ollut toistoa ainakaan mulle, joku 3-4 sketsiä jotka olin aiemminkin kuullut mut ei hätiä mitiä, tästä tulikin taas into alkaa etsii lisää muidenkin superhyviä pätkiä!

Pablo on kyllä sitten Ron Jeremyn jälkeen paras takaapäin vetelijä! Aina se liike ja sit iskua pyllylle! Tehkääpä omalle muijalle ihan varoittamatta ja yllättäen. Voipi tykätä tai sitten ei!:whip:

Aivan loistava. Tulee mieleen Jim Carrey tuosta silmienpyörittelystä.

Back
Ylös Bottom