Paavo Nurmi Marathon 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja artifex
  • Aloitettu Aloitettu
Olen nyt reenaillut tuohon Paavo Nurmen maratonin puolikkaalle yli puoli vuotta ja kunto on kyllä aika kohdallaan...(itselläni juoksija tausta).Löytyykö täältä porukkaa, joka tuonne on tulossa? Oma aika tavoite ja mielestäni kuntooni nähden myös realistinen sellainen on sinne alle 1h 30min. Jos ei mene alle olen erittäin pettynyt! Voi myös kertoa omia kokemuksia puolikkaalta ja täydeltä maratonilta...esim vinkkejä vauhdinjakoon jne.

niin kovin vedetään, että lopussa:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tasaista neljän minuutin kilometrivauhtia vaan liikkeelle, niin on vähän varaa hyytyäkin loppukilometreillä. Itse olen toistaiseksi ainoan maratonini juossut Vaasassa vuonna -93. Puolikas meni silloin aikaan 1.29, mutta toisella kierroksella vierähti n.8 minuuttia kauemmin. Tämän hetkisellä kunnolla ei allekirjoittaneen maratonista kyllä kannata haaveilla..

Aikomuksena oli kokeilla tänä kesänä Paavo Nurmessa puolikasta, tavoitteena että alta kahden tunnin menisi.

Tässä sitä sitten koitetaan reenailla ja vinkkejä kuunnellaan mielellään.

kunhan vaan muistaa, että viikon tärkein harjoitus on pitkä tasavauhtinen juoksu(90-120min) siihen ku jaksaa pari pk.lenkkiä ja yhden vauhtileikittelyn ni hyvä siitä tulee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom