Pätevää (urheilu)hierojaa Seinäjoelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jokk_e
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Asiansa osaavaa, ammattitaitoista hierojaa? Osaako joku suositella? Nurmo - Seinäjoki -akselilta.

Thai -hierolat erikseen, nyt ei tarvita moisia.

..

Jos Ylistaroon asti on mahdollista päästä suosittelen Niemen Penttiä. Hän on pätevä kaveri. Muistaakseni mm. Pitkämäen ja painimaajoukkuen hieroja.

Tattista näistä kahdesta. Ilmeisesti clansmanin mainitsema Niemen Pentti on korkealle noteerattu ja asiansa osaava persoona ko. alan piireissä.

Clansman, onko sulla tarkempaa infoa antaa tästä Niemestä, mm jos mies pyörittää mahdollisesti hierolaa Ylistarossa? Taikka puh. nro, mistä miehen voisi tavoittaa?

Ja tosiaan toimii myös Matti Meikäläisille, ettei tarvitse olla MM mitalisti lajissaan.

...e, näköjään puh. nro löytyikin jo.

jokk_e
Ei tartte olla arvokisamitalisti :) Mutta Penaa voi olla vaikea tavoittaa juuri nyt sillä taitaapi olla kuukauden Australiassa keihäsjoukkueen mukana..

Lisää vaan asiansa osaavia hierojia listaan. Itsekin on käynyt mielessä jos oikein säännöllisesti alkaisi käydä.

Joo, kokemuksesta voin kans kertoa että penttiä on välillä vaikea tavoittaa :) Kannattaa melkee samalla kertaa tiedustella jo toistakin aikaa :D

Nyt pitääs löyttää pätevä hieroja muotoilemaan selän lihaksiston uusiks, keskustan lähettyviltä. Yksihän ehdotus tuossa jo on, mutta kai niitä on muitakin paikkoja?

Minä käyn säännöllisesti hierojalla. Ehdottomasti voin suositella Ilmajoella Antti Hyövältiä. Minua myös kiinnostaisi tässä Seinäjoen keskustassa olevat hierojat, kun ei aina jaksa ajella tuonne Koskenkorvalle asti. Niin ja hintatiedotkin kiinnostavat. Hyövälti: 30e/tunti.

Easyfitille tuli hieroja viime syksynä, Sami Väyrynen nimeltään. Kävin jalat hierotuttamassa keväällä ja hyvä tuli. Aion ehdottomasti käydä jatkossakin. Myös muilta salilla kävijöiltä kuullut hyvää palautetta. Hän ottaa myös salin ulkopuolisia, joten kannattaa käydä kokeilemassa! Liksa ihan perus, 45e tais olla tunnilta.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Elina Liikala.

Kuntohoitaja-hieroja Makelä Pekka Matti aika osaava mies. Vuosia sitten tuli käytyä, ennen kuin aloin itse (itse olen myös urheiluhieroja) hieroa itseäni rollereilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom