Koitin hieman etsiäkkin, mutta ei tuottanut tulosta.
Eli mitä syöt vuorokaudessa ja milloin/monelta ?
Poikkeaako treenipäivän ja lepopäivän ruoka miten ?
Viikonloppu ?
Massaa lisäämässä / dietillä ?
Itse haluaisin vähän katsoa mitä muut syö ja muokata hieman tai paremminkin lisätä mitä tarvitsen lisää. Itse en kerro noita aikoja kun ovat vähän mitä sattuun välillä, mutta herättyäni....
Muroja(cheerios 75% täysjyvää) määrä hakusessa, 2 ruisleipää, päällä 2viipaletta kinkkua molemmissa + kevyt sulatejuusto kumpaiseenkin
Välipalaa ei oikein ole :( nukun paljon...
Lämminruoka 200g(tai n. puolet jauheliha paketista, tosin mitä siitä oikeasti jää sitten...) spagettia (määrä hakusessa) Tonnikalaa rainbow 185g purkista n. puolet. reajuustoa 200g tuosta myös n. puolet
Banaani tai kaksi ennen treeniä
TREENI
Treenin jälkeen heti lisäravinne juomat,tällä hetkellä massblast loppunu, aika kauan sitten. Pelkkää hera80:stä ja kaakaojauhetta ollut.
Sama lämminruoka, loput mitä jääny
Illalla vielä ananasmurska 227g ja rahka 250g
Maitoa menee n. litra vähän päälle ja vettä juodaan...
Vitamiinit puuttuu kyllä... sen tiedänkin ja pitäisi sille saralle keksiä jotain
Eli mitä syöt vuorokaudessa ja milloin/monelta ?
Poikkeaako treenipäivän ja lepopäivän ruoka miten ?
Viikonloppu ?
Massaa lisäämässä / dietillä ?
Itse haluaisin vähän katsoa mitä muut syö ja muokata hieman tai paremminkin lisätä mitä tarvitsen lisää. Itse en kerro noita aikoja kun ovat vähän mitä sattuun välillä, mutta herättyäni....
Muroja(cheerios 75% täysjyvää) määrä hakusessa, 2 ruisleipää, päällä 2viipaletta kinkkua molemmissa + kevyt sulatejuusto kumpaiseenkin
Välipalaa ei oikein ole :( nukun paljon...
Lämminruoka 200g(tai n. puolet jauheliha paketista, tosin mitä siitä oikeasti jää sitten...) spagettia (määrä hakusessa) Tonnikalaa rainbow 185g purkista n. puolet. reajuustoa 200g tuosta myös n. puolet
Banaani tai kaksi ennen treeniä
TREENI
Treenin jälkeen heti lisäravinne juomat,tällä hetkellä massblast loppunu, aika kauan sitten. Pelkkää hera80:stä ja kaakaojauhetta ollut.
Sama lämminruoka, loput mitä jääny
Illalla vielä ananasmurska 227g ja rahka 250g
Maitoa menee n. litra vähän päälle ja vettä juodaan...
Vitamiinit puuttuu kyllä... sen tiedänkin ja pitäisi sille saralle keksiä jotain