Päänsärkyä ja pahoinvointia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KHI
  • Aloitettu Aloitettu

KHI

:wall: Pientä ongelmaa tuottaa jalka- ja vetopäivinä kovien sarjojen jälkeinen otsasuonen tykyttäminen. Varsinkin kovan jalkareenin jälkeen päätä jomottaa todella miehekkäästi sekä usein tulee vielä todella kuvottava olo. Valmistelut harjoitukseen on hoidettu monella eri tapaa, eikä siitä ainakaan tunnu löytyvän syytä tai eroavaisuuksia.
Onko tietoa/omakohtaisia kokemuksia vastaavasta sekä siihen löytynyttä "parannuskeinoa"? :wall:

On samoja kokemuksia. Varsinkin vedossa tuntuu että pää räjähtää, jos nostaa vähänkin maksimia lähempänä olevia rautoja ja noston jälkeen mulla näkyy sinisenä koko maailma pikkasen aikaa :)

:curs: Roinannut en ole ikinä enkä tässä henkisessä tasapainotilassa tule sitä koskaan tekemäänkään. Verenpaine on toisinaan korkeahko, siihen vaikuttavat tekijät ovatkin jo ihan toinen juttu....

no, korkea verenpaine kuitenkin ilmeisesti siis syynä...

ruokavalion tsekkaus, rasvaprossan pienentäminen ja aerobisen liikunnan lisääminen nyt ainakin tuli parannuskeinoina mieleen. verenpainelääkkeetkin tietty on keksitty, mutta viimeiseksi vaihtoehdoksi ne jättäisin.

Laitoin just postin omasta kokemuksesta tuonne treeni ja ravintoon ,mistä sarjasta huonoin olo.Mulla on hegitystekniikan opettelu vaikuttanut tosi paljon.

Mahdolliset aiheuttajat mun mielestä:

Mahdollisesti otat paineet niin että veri pakkautuu päähän. Yritä pitää paineet keskikropassa. Tai: Lääkkeet tai taudit tekee helposti sen että pää tulee kipeeksi verenpaineesta.

Sustanooli sanoi:
Laitoin just postin omasta kokemuksesta tuonne treeni ja ravintoon ,mistä sarjasta huonoin olo.Mulla on hegitystekniikan opettelu vaikuttanut tosi paljon.

Mäkin huomasin,että pimenemiset ja muut loppui, kun painetta ei pakkaa pelkästään vatsan puolelle, vaan niin, että myös selkä ja kyljet pullistuu.
Samalla selkä pysyy paljon paremmin kasassa.
Toivottavasti joku tajusi mitä yritin selittää.

Back
Ylös Bottom