Pääkaupunkiseudun voimanostosalit

Pääkaupunkiseudun...

Millä saleilla te treenaatte pääkaupunkiseudulla? Oon just muuttanu pääkaupunkiseudulle ja nyt tartteisin vinkkejä saleista, jotka on vähääkään "voimanosto henkisiä". Ja jos on hintoja tiedossa niin nekin vois laittaa? Kun tässä nyt itsekin on yrittänyt pikkuhiljaa perehtyä tuon lajin saloihin niin olis ihan jees treenata muitten samanhenkisten seurassa, saa hyviä vinkkejä yms.

Ano Turtiaisen Metal Gym on melkoisen voimanostohenkinen sali pääkaupunkiseudulla. Sali sijaitsee Pitäjänmäellä ja tarkemmat tiedot löytyy netistä melko helposti. Koska mainostus on kiellettyä niin en linkkiä tässä laita.

Sen verran oma-alotteinen olin, että kävin kyllä kattomassa sen sivuston jo etukäteen...siellä ei tosin hinnoista mainittu mitään ja mitä nyt kattelin sitä laitteistoo niin arvelisin sen hinnan olevan opiskelijalla hieman korkea! :D

Kuukauden kokopäiväkortti 48 euroa ja siitä -15 % opiskelijoille ja kilpaileville voimanostajille (liittoon katsomatta)

Kävinpä sivuilla vierailemassa ja linkki hinnastoon löytyy laiteluettelon kanssa samalta sivulta.

Ruskeasuolla on muuten voimannosto sali joka maksaa 25€ VUODESSA, mutta silloin salilla pitäisi käydä muistaakseni klo 17.30-20 välillä.

Originally posted by Karpaasi85
Ruskeasuolla on muuten voimannosto sali joka maksaa 25€ VUODESSA, mutta silloin salilla pitäisi käydä muistaakseni klo 17.30-20 välillä.

Tarkoitatko kaupungin salia Poliisien hevostallien vieressä? On muuten helmi paikka treenata. Maksaa 25€/puoli vuotta, kesä maksaa erikseen muistaakseni 20€. Opiskelijoille oli eri hinnat. Kyllä siellä saa treenata muinakin aikoina, kunhan ei ole minkään seuran käytössä.

Pasilan BBC on omasta mielestäni paras sali pääkaupunkiseudulla. Hyviä puolia salissa on
auki 24/7
kaikki jauhot saa todella halvalla ( hera 900g 12.5, malto 900g 4.5)
todella hyvä henki ja paljon kokeneita kavereita, joilta voi kysyä neuvoa (eikä ollenkaan lehtiä lukevia hengailijoita)
halpa hinta (180 puolivuotta)
käsipainoja 80 kiloon saakka (kuudesta kymmenestä kymmenen kilon välein) ja kaikki muut laitteet jota voimanostoon ja bodaukseen tarvitsee
naisilta pääsy kielletty

Originally posted by edelbrock
Tarkoitatko kaupungin salia Poliisien hevostallien vieressä? On muuten helmi paikka treenata. Maksaa 25€/puoli vuotta, kesä maksaa erikseen muistaakseni 20€. Opiskelijoille oli eri hinnat. Kyllä siellä saa treenata muinakin aikoina, kunhan ei ole minkään seuran käytössä.

Kyllä me puhutaan samasta paikasta. Itse käyn treenaamassa töölön kisahalilla, mutta kyllä siellä "rusiksella" tulee välillä käytyä. Hyvä sali:)

Originally posted by oppilas
Pasilan BBC on omasta mielestäni paras sali pääkaupunkiseudulla. Hyviä puolia salissa on
auki 24/7
kaikki jauhot saa todella halvalla ( hera 900g 12.5, malto 900g 4.5)
todella hyvä henki ja paljon kokeneita kavereita, joilta voi kysyä neuvoa (eikä ollenkaan lehtiä lukevia hengailijoita)
halpa hinta (180 puolivuotta)
käsipainoja 80 kiloon saakka (kuudesta kymmenestä kymmenen kilon välein) ja kaikki muut laitteet jota voimanostoon ja bodaukseen tarvitsee
naisilta pääsy kielletty

No tuo kuulostaa jo hinnaltaankin kohtuulliselta =) Kuin kaukana pasilan asemalta? Tarkempaa osotetta vai onks sellanen sijainti, että ei voi missata?

Ruskiksessa on tosiaan sitä jotain :worship:

Kisahallissakin olisi tyyliä, mutta valitettavasti siellä käy niin paljon neppereitä ja muuta pohjasakkaa, että pistin paikan kohdaltani banniin.

Originally posted by hjjtt
Ruskiksessa on tosiaan sitä jotain :worship:

Kisahallissakin olisi tyyliä, mutta valitettavasti siellä käy niin paljon neppereitä ja muuta pohjasakkaa, että pistin paikan kohdaltani banniin.

Jeah, rusiksessa on taikaa. Muistan kun olin ensimmäistä kertaa treenamassa siellä, niin tuolloinen valvoja esitteli minulle ja kavereilleni, että tässä on 8-kertainen suomenmestari, Pupu Salonen. Valvoja sitten takoisi, että "käykää täällä treenaamassa niin voitte jonain päivävä olla yhtä isoja ja voimakkaita"

Kyllä me puhutaan samasta paikasta. Itse käyn treenaamassa töölön kisahalilla, mutta kyllä siellä "rusiksella" tulee välillä käytyä. Hyvä sali:)

Nyt kun oon paikallistanu tuon ruskeasuon salin kartalla niin miten sinne pääsee helpoimmin esim. Ihan Helsingin keskustasta tai pasilasta??

Originally posted by Flea
Nyt kun oon paikallistanu tuon ruskeasuon salin kartalla niin miten sinne pääsee helpoimmin esim. Ihan Helsingin keskustasta tai pasilasta??

Täytyy sanoa, että rusis on vähän hassussa paikassa. Keskustasta on varmasti helpompi mennä sinne, koska jos pasilasta lähtee niin joutuu menemään keskuspuiston kautta ja sinnehän eksyy;) . Otat vaikka kympin ratikan(kaikki manskua pitkin menevät bussit myös käy) ja jäät pois ruskeansuon pysäkillä (yhtä aikasempi pysäkki kuin pikkuhuopalahden). Siitä olisi vielä puolen kilometrin kävelymatka jäljellä. Eli kävelet ratsastien päätyyn ja avot siellä se on.:kippis1:

Pahoittelen jos selostin huonosti

Originally posted by Flea
No tuo kuulostaa jo hinnaltaankin kohtuulliselta =) Kuin kaukana pasilan asemalta? Tarkempaa osotetta vai onks sellanen sijainti, että ei voi missata?

Anna sähköpostiosottees tai opeta mua lähettämään privapostia niin kerron sali-isännän numeron niin voit sopia ilmasen tutustumiskäynnin

BBC rulettaa, parhaiten pääsee testaamaan salia kun soittaa sali-isännälle ja sopii ajan (normaalisti viikolla kuuden aikoihin).

Joo, mutta se vaatii sen että liittyy Heraklesiin. Muille se on 40e/4kk, jos oikein muistan. Eikä ne vaksit siellä mitään kato millon siellä käy..tuli varmaan puolvuotta käytyä siellä ilman mitään korttiakin. Lopulta maksoin sen 25e, ettei nyt ihan ilmaseks käviks..
Rusa::5:

Back
Ylös Bottom