Maanantaina tein kyykkyä ja vikassa sarjassa meinasin vetää tappiin asti 13 toistoa tuli ja sekään sarja ei ollu valtavan rankka, yhtäkkiä ylösnousus päässä pumppas niin helvetillisest, sattui ja kallo löi mustaa. Siinä meni loppu-ilta päänkivus, seuraavana päivänä tunsin olevani suht normaalis kunnos menin salille vetämään maasta. Maastavedon aikana pumppi/kipu päähän rupes taas esiintymään ja oli semmonen tunne että jos vielä yhden toiston teen kallo räjähtää. En sit ymmärrä yhtään että mitä on tekeillä, ikinä ennen ei ole ollu vastaavia oireita. Ja se tunne on niinkuin puhaltais 10 kiloa ilmaa kalloon.
Tänään päätin mennä salille kunnes rintavitkutimessa meni tiukille, kallo taas löi mustaa ja kipu tuli, tällä kertaa oikeasti pelästyin.
Täs viime vuosien saatossa olen pohtinu kovasti muistiani tuntuu siltä että se on heikentyny mutta olen laittanut sen laiskuuteni piikkiin, mut nyt en enään tiedä että voiko se liittyä tohon.
Pelkäänkö ihan turhaan tai mitä tää on?
Anteeks täst hulihuli tekstistä:-D mutta rupes pännimään
Tänään päätin mennä salille kunnes rintavitkutimessa meni tiukille, kallo taas löi mustaa ja kipu tuli, tällä kertaa oikeasti pelästyin.
Täs viime vuosien saatossa olen pohtinu kovasti muistiani tuntuu siltä että se on heikentyny mutta olen laittanut sen laiskuuteni piikkiin, mut nyt en enään tiedä että voiko se liittyä tohon.
Pelkäänkö ihan turhaan tai mitä tää on?
Anteeks täst hulihuli tekstistä:-D mutta rupes pännimään