Minulla on ollut jo n. kuukauden välillä rinnassa molemmin puolin tuntunut vihlovia, välin puristavia kipuja. Kaikki alkoi siitä kun juoksin (syke oli max. 180-190) muutamina päivinä paljon spurtteja, jolloin yks päivä leposyke veti yhtäkkiä nousuun ja luulin jo että saan jonkun sydänkohtauksen, mutta siitä alkokin vaan tämä rintakipu. Ja urheilla en oo pystyny sen jälkeen, kevyt pyöräily / kävely nyt menee, mutta koitin käydä vesijuoksemassa kevyesti, mutta sen jälkeen kivut ärhäköityivät. EKG:n kävin ottamassa ja parit verikokeet, muttei niistä kuulemma mitään löytynyt, ja röntgeniin pistivivät parin päivän päähän kun soitin, ettei oireet ole loppuneet. Olisko mitään aavistusta, mitä tämä vois olla? kuitenki vaikuttaa jokapäiväiseen elämään ku en urheilla voi, se alkaa pikkuhiljaa näkyä jo omassa hyvinvoinnissa.. Kunto on mulla ihan perutasoa, ja näin jälkeenpäin aattelen vaan, että mitä ihmettä mun päässä liikkui kun menin noin kovia spurtteja ottamaan, vaikken mikään kilpa-urheilija todellakaan ole. Surettaa jo valmiiksi ku kesä tulossa eikä varmaan voi sitte avata sitä rullaluistelukautta... :(