outoja ongelmia...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juuh elikkäs mulla on kaksi eri ongelmaa joista en ole löytänyt mitään vaikka olen ettinyt, lekurille en vielä ole mennyt mutta suunitelmissa on riippuen osaako ihmiset sanoa mistä vois olla kyse.

Ongelma nummero 1:
Penkatessa kun olen nostamassa tankoa telineeltä (yli 60kg), oikeassa olkapäässä pistävä kipu, jatkuu koko nostosarjan ajan mutta ei ihan niin pahana kuin alkunostossa. ongelma alko ehkä pari vk sitte ja oon ollu tekemättä penkkiä lukuunottamatta kevyttä nostelua mutta heti jos laittaa enemmän romua niin sielähän se taas pistelee...en missään vaiheessa huomannut mitään erityistä tapahtumaa/kipua mistä tää ois voinu alkaa, kun salille jokupäivä menin ni alko vaa penkatessa tekemään tota.

Ongelma nummero 2:
Harrastan vaparia ja alkulämmössä joskus jumpatessa tehään sellasta "sivuttain kuperkeikka" zydeemiä eli istutaan ja siitä olkapäiden/niskan yli kierähdetään, oikealle olkapäälle kierähtäessä ei mitään mutta vasemmalla jos yrittää niin sattuu (tätä en luokittelisi pistäväksi kivuksi kuten toisessa ongelmassa, enemmänki sellasta....vittumaista kipua), ei nyt mitään tappavaa kipua mutta sen verran gutaa tekee että järki sanoo ettei tee kyseistä liikettä.

outoa tässä on se, että ongelma #1 ei ilmene missään muualla kuin nimenomaan penkkipunnerruksessa ja ongelma #2 samoin ei missään muualla kuin tässä kyseisessä jumppaliikkeessä, ei edes missään liikkeessä salilla rautaa vääntäessä...
osaako ketään näin kylmiltään sanoa mikä nyt vois olla pielessä vai kannattaako vaan nöyrästi mennä lääkärin vastaanotolle?

Suositut

Back
Ylös Bottom