Outoa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joona
  • Aloitettu Aloitettu
Tää testi on kyllä pelottava, ainakin minun kohdalla kaikki toimi. Eli auki uuteen selain ikkunaan, josta teet aika matalan, että et näe liikaa tekstiä.

Outoa

Tää juttu on taas vähintään kivikaudelta, mutta kylhän se ekalla kerralla osittain toimi mullakin. Ensimmäinen kohta ainakin...

muut meni kyllä testin mukaan mutta viimeiseen vastasin
vihreä ja vasara
koska tuli mieleen silmälääkäri jossa tehdään juuri näitä väri testejä
punaisella ja vihreällä
.

Täys osuma tosta ekasta kohasta!! Olin kyllä aika ällikällä lyöty.

tokaan vastasin
lanttu
joten väärin meni, ja ton kolmannen muistasin kuulleeni joskus aiemminki, mutten muistanu mikä oli oikea vastaus ja vastasin
keltanen saha
joten PRC:lleen meni sekin :kippis1:

pöh...
viimeisessa toi punainen oli oikein..muuten kaikki todellakin PRC:lleen

Ensimmäinen meni pieleen, toisessa en saanut nopeasti mieleen mitään muuta kuin banaanin ja sen jälkeen porkkanan, viimeisessä meni työkalu oikein. Silti tuli hiukan outo tunne..

Deat sanoi:
Täys osuma tosta ekasta kohasta!! Olin kyllä aika ällikällä lyöty.

tokaan vastasin
lanttu
joten väärin meni, ja ton kolmannen muistasin kuulleeni joskus aiemminki, mutten muistanu mikä oli oikea vastaus ja vastasin
keltanen saha
joten PRC:lleen meni sekin :kippis1:

Tosi outoa vastasin myös keltainen saha :eek:

Joona sanoi:
Tää testi on kyllä pelottava, ainakin minun kohdalla kaikki toimi. Eli auki uuteen selain ikkunaan, josta teet aika matalan, että et näe liikaa tekstiä.

Outoa

Höh, kaikki meni väärin :( mikä tossa muka oli ideana?

JohnnyB sanoi:
Höh, kaikki meni väärin :( mikä tossa muka oli ideana?

etvaanosaa.fi :)

Kuulut siihen kahden prosentin vähemmistöön joiden aivot ovat niin kieroutuneet ettei tuo testi päde heihin :D

Sain tuon jo jotain vuosi sitten s-postina...
kaikki meni "oikein" eli jokaisessa kohdassa vastasin kuten odotettiin.
Olenkohan mä jotenkin turhankin tavallinen. :eek:

Kaikki meni vituilleen. Outoa. No tokassa korjasin kyllä sitten lopulta siihen porkkanaan kun tajusin että kuusi on kyllä jonkunsortin kasvi mutta ei vihannes. :rock:

:eek: Oli muuten tosi hyvä. Jos et yritä ajatella mitään erityistä, vaan annat ajatuksen mennä, niin noi on ne vastaukset. Mulla meni toka väärin kun oikein yritin vastata väärin. Mutta kolmas nappasi taas... :D

ensimmäiseen vastasin 6... toisessa kysymyksessä aivoni menivät sekaisin ja ajattelin banaania (outoa?!). Kaikessa skeptisyydessäni tein vielä testin loppuun asti ja kas kummaa, viimeinen meni juuri kuten testi arveli... pelottavaa

Ainoastaaan viimeinen meni "oikein". Mitä tuossa testissä nyt niin outoa on?! Testin kehittäjällä ollut ilmeisesti tekemisen puutetta, kuten myös siihen vastaajalla. :)

Back
Ylös Bottom