Outoa(ko) ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
41
Olenpa pistänyt merkille tässä jonkun aikaa, että saiharjoittelun tuloksena farkut kiristävät reisistä! Vyötärö on suht ennallaan mutta ennen hieman löysät farkut reisien kohdalta on nykyään imakaakin imakammat :wtf: Olen nyt reenaillut pari vuotta ja siitä nyt 3 viimeisintä kuukautta ihan ammattilaisen tekemien sali- ja ruokaohjeiden mukaisesti...Ruokaahan syödään päivittäin tietenkin runsaasti koska tarkoitus on saada lisää massaa....Enpä tiiä sit...Onko joku muu jolla käynyt samallailla?! Kokemuksia!...Pitääkö mun lopettaa syöminen :itku: ...epätoivoa ilmassa...

Siis tarkoitus saada massaa ja sinä itket, kun farkut on alkaneet kiristää??? Omituista venkoilua... Sanot että JEE, tuloksia saavutettu ja kiität kyseistä ammattilaista. Sitten käyt syömässä jotain ja meet iloisena salille hakemaan lisää lihasta. :)

Haha, sama homma.
Ensin sitä tekee kreisinä duunia salilla ja syö tarkemmin kuin ikinä ennen. Ja nyt yhtäkkiä, kun lempifarkut ei menekään enää päälle, niin fiilikset on oudot: "oho". Ja vähäsen haikeatkin. Varmasti on rasvaakin matkalla kertynyt, mutta toivon ainakin, että puntilta on tullut myös sitä mitä on ollut tilauksessa.

Tätä tietysti on tavallaan haettu, mut menee ehkä hetki et pää tulee perässä?

.,.

niin...tuli vaan ekana hätä että oon lihonu :wtf: niinku varmaa kaikilla...Vaakaa en ole tämän uuden ohjelman kanssa käyttänyt ollenkaan enkä aio käyttääkään,sen takia sitä huomaa erot ensin vaatteista...

Ei yhtään outoa vaan pelkästään positiivista. Kohta huomaat joutuvasi ostamaan uusia paitoja kun vanhat alkaa kiristää hauiksen ja hartian kohdalta!:thumbs:

Oh hoh! Mystiselle kyllä kuullostaa ;) ..reisilihas se siellä ilmottelee kasvusta!
Ittellä jääny kuudet tosi kivat ("32!!) farkut kaapin perälle - se vähän harmittaa mut jos meinaa punttia treenata nousujohteisesti ni sinne tod näk jäävätkin! ..uusia tilalle..

Kuulostaa siltä tosiaan että salilla käynti on tuottanut tulosta :)

Mutta ymmärrän kyllä noi ristiriitaiset fiilikset, kyllä niitä itelläkin on vaikka toivoo lisää lihasta niin 'kutistuvat vaatteet' ei välttämättä saa silti aikaan niitä riemunkiljahduksia! :)

Mulla on enempi paidat alkaneet jäädä pieneks, joten ehkäpä tuo selkäkin on jollain lailla kasvanut ja haba tietty myös ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
,.,

Aivan niin, ei heti ekana kiljahduksia :D Paidoissa olen kyllä huomannut että jää hartioista pieniksi ja haban kohdalta puristaa :dance: Mutta yläkropassa kehitys on muutenkin helpommin havaittavissa...mielestäni...Ja paremmin vielä kun sulattelis tän ylimääräsen "fläsän" puis ;)

mulla jäi jopa talvitakki pieneksi tänä vuonna:),oli semmoinen tyköistuva malli...eikä yhtään harmita!!!...uusi takki ja lisää lihaa:)

Voe hemmetti, nyt sitten mun perC täyttää oikeasti nuo kaikki housut. Missä välissä tää tapahtu? Ja osa niistä housuista jäi pieneksikin!

Toivottua kehitystä, varsinkin kun vyötärö ei ole kasvanut mihinkään :rolleyes:

Heh...

Niinpä, persiin ja reiskojen kohalta housut ruvennu kiristämään mutta vyötärö,onneksi, on pysynyt entisellään :D

Tämähän sopii kysymyseksi tänne vaikka onkin täysin :offtopic:

Mistä te löydätte hyvin istuvia farkkuja? Ite en tykkää mistään alaspäin kapenevista.. Ja kun tosiaan treenin myötä reisistä osa farkkuja kiristää vaikka vyötärö on sitten löysä.

Milloin mistäkin, ei se auta kuin koluta kauppoja niin kauan, että löytyy sopivat :). Nettikaupoista olen joskus koittanu ostella, mutta käyttöön on jäänyt 0.

jep, samaa vikaa rahikaisella.
Tuli vain outo fiilis, kun tuntuu, että treenaa säännöllisesti ja käy niinpäin, että vaatteet kiristää.

Paidat alkaa menemään uusiksi.
Ennen kokoa 38 alkaa olemaan pian jo 42.

Onneksi mun mies lohdutteli, että näyttää paremmalta, kun itkin farkkujen kiristämistä peilin edessä.

Eikun kauppaan vaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom