Outoa jälkiä selässä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pieni vika tässä mikä pitäisi selvittää..

Salin jälkeen selkään tulee sellaisia "raapimisen jälkiä". ihan kuin pintaverisuonet olis katkeillu. Ei ne satu eikä mitään. Kenelläkää tietoa mitä ne on ja mistä ne tulee?

mulla on joskus olkapäissä ja selässä "fritsuja"/raapimisjälkiä.. ite ihmettelin muutaman kerran tätä, mut sit huomasin että olkapäihin se tuli siitä kun olin pohjeprässissä ja olkapäille tulee ne tyynyt+treenitoppi jää ihon ja tyynyjen väliin= näyttää kynnen jäljiltä.

ne jäljet mitä mulla selässä oli tuli siitä kun mulla menee mp3-soittimen johto selkäpuolella ja tein vatsalihaksia jalkoja nostaen= johto jäi selän ja penkin väliin= johdon kuva kiersi selkää. näin mulla :)

Sama homma täällä! Olkapäihin tulee noita "fritsuja" pohjeprässissä ja takaolkiin penkkiä tehdessä.

Tai sit ihos ei vaan pysy lihaskasvun perässä mutta ei oireet kuullosta siltä

jos ne raapimisjäljet on tosi ohuita paikoin lyhyitä ja punasia niin äänestäisin tuota vaihtoehtoa.

Siinä onkin sitten emännälle aina selittämistä "raapimisjälistä" heh, itsellänikin noita juuri penkki kyykky ja pohjekone tekeepi.

Jep, sama vika. Joskus aiemmin kyykyn jälkeen aina hirveet mustelmat/pintaverisuoniongelmat, kaameilta ruhejilta näyttivät. Eikä kyse ollut ees, että tanko ois väärässä paikassa tms. Kaipa tämäkin on ihan yksilöllistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helposti noi tulee :o mutta jos ei mustelmista puhuta niin veikkaan että kova paine aiheuttaa ne tietylle alueelle ja noihan paranee nopeasti taitaa päivä / kaksi mennä. Vois myös olla pintaverenkierron vilkastumista tolla alueella? Ite teen hierontoi ni asiakkaille tulee aika usein tollasia esim lapojen seudulla missä pn ohutta lihasta esim lapaluunkohalla. Joten veikkaan sitä painetta pienelle alueelle

Nopeesti on parantunu kyykystä ja penkistä (pari-kolme päivää), mutta hauiksien seudulla on ollut jo varmaan yli kuukauden ainakin. Tosin jäljetkään ei samanlaisia ole.

Latest posts

Back
Ylös Bottom