Outlander 2014 -

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tontzai
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Outlander.

Amerikkalaiskirjailija Diana Gabaldonin suosittuun kirjasarjaan perustuva draamasarja Outlander - Matkantekijä yhdistää historiallisia teemoja, romantiikkaa, seikkailua, tieteisvaikutteita ja mielikuvituksen lentoa. Komea 16-osainen sarja kertoo kahden aikakauden välisestä aikamatkasta ja arvoituksesta.

Sarjalle on jo varattu toinenkin kausi enkä ihmettele miksi. Ekaa kautta 7 jaksoa katsoneena en voi kuin suositella!

Yle näyttää joka lauantai uuden jakson.

http://www.imdb.com/title/tt3006802/?ref_=fn_al_tt_1

Tosi hyvä sarja on, tykkään myös. Oon muistaakseni kolme ekaa kirjaa lukenut tätä sarjaa, mutta siitä on sen verran aikaa, että ei oikein muista niitä tapahtumia enää.

Romantiikka on toistaiseksi ollut ainakin mun mielestä aika vähissä, mutta skottilaisten klaanien elämää 1700-luvulla on kuvattu tosi mielenkiintoisesti. Suosittelen, jos vaan genre kiinnostaa.

http://areena.yle.fi/1-2354812

Joo voi suositella isolla kädellä. Aika brutaalikin sarja on omalta osaltaan, et kiehtoo varmasti monenlaista katsojaa.

Ihmettelen kyllä kun ei tätä subbaa kukaan. Ekaan 9 jaksoon on subit mutta sitten tössää siihen. Areenasta nyt onneksi tulee, mut sekin on jakso per viikko tahtia.. Ei malttaisi odotella :).

Nostetaan tämä jo yli viisi vuotta vanha ketju ylöspäin; varmaan on löytynyt vuosien aikana uusia katsojia ja nyt on maaliskuussa tulossa ulos kuudennen kauden eka jakso. En kyllä ainakaan itse tiedä mistä tuo näkisi?

Nostetaan tämä jo yli viisi vuotta vanha ketju ylöspäin; varmaan on löytynyt vuosien aikana uusia katsojia ja nyt on maaliskuussa tulossa ulos kuudennen kauden eka jakso. En kyllä ainakaan itse tiedä mistä tuo näkisi?
Netflixillä noi on vitos kauteen asti. Onko ollu jossain ettei kutonen tulis sinne?

Netflixillä noi on vitos kauteen asti. Onko ollu jossain ettei kutonen tulis sinne?
En ole kuullut tuollaista että ei tulisi. Mutta kaudet vitoskauteen asti ovat myös Viaplaylla.

En voi enää editoida täydentääkseni aiempaa mutta siis; Kun sarjalla alkaa olla ikää, sen vanhimmat kaudet (tai kaikki) löytyvät useammasta palvelusta - mutta usein vain jokin yksi tietty palvelu näyttää uusimmat jaksot, jos niitä siis haluaa ilmestymistahtiin seurata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom