GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Oulun salit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Valerie
  • Aloitettu Aloitettu
Olis elokuun lopussa muutto Ouluun tiedossa(asuntokin saatiin tänään, jes!), joten kiinnostaisi tietää että millainen on salitarjonta? Olisi erittäin mukavaa, jos kuntosalilla pääsisi myös body pumpiin yms. tunneille. Hinnoista olis myöskin kiva kuulla. :)

Mä suosittelen Pt gymiä. Tosin siellä sun kaipaamia body pump ym tunteja ei oo. Mutta salitreenaamiseen ehottomasti paras paikka mun mielestä Oulussa.
Jos sitten tarvii jumppiin päästä niin sitten teknopalatsi.
Pt gym on edullinen, mulla tällä hetkellä opiskelijana kuukausi suoravelotuksella maksaa 31,80. Teknopalatsi on sitte hieman kalliimpi paikka. Muista saleista mulla onki sit hieman huonompia kokemuksia.

Komppaan Senttua tuon PT-Gymin kanssa, paras sali jolla olen ikinä treenaillut. Ouluhalli oli pieni ainakin minun makuuni ja siellä oli lähes aina tupa täynnä porukkaa. Urheilutalolla oli mukavasti erilaisia välineitä, mutta sielläkin pukkasi olemaan porukkaa iltaisin. Ouluhallissa ja Urheilutalossa olivat plussaa ainakin halpa hinta, sillä itse jouduin lopettamaan saleilun PT:llä, kun ei ollut tarpeeksi rahaa.

Tuolta saliarvosteluista löytyy tarkempaa tietoa Oulun saleista. Siellä on arvosteltu PT-Gym, Ouluhalli ja Urheilutalo. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=76

Kiitos vastauksista. :)

Mites noiden paikkojen sijainti? Muutetaan herukkaan, onko vähänkään sillä suunnalla mitään? Auto kyllä löytyy, mutta plussaahan se on jos ei tartte ihan puolta tuntia körötellä päästäkseen salille.

Sitten vielä koira-aiheista asiaa, jos sattuu koiraihmisiä paikalla olemaan: Onko herukan suunnalla koirapuistoja? Ja pääseeköhän Oulussa miten helpolla esim. tokoa harrastamaan?

Kiitos vastauksista. :)
Mites noiden paikkojen sijainti? Muutetaan herukkaan, onko vähänkään sillä suunnalla mitään? Auto kyllä löytyy, mutta plussaahan se on jos ei tartte ihan puolta tuntia körötellä päästäkseen salille.
Lähin sali taitaa sitten olla Rajakylän Profeel Kuntoklubi. En ole itse käynyt siellä muuta kuin kerran kysymässä, millaiset tilat siellä on. Vapaita painoja ei ollut ainakaan silloin ollenkaan. Seuraavaksi lähimmät salit ovat sitten Teknopalatsi (löytyy vapaita painoja ja monenlaisia jumppatunteja) ja Linnanmaan liikuntahalli (halpa varsinkin opiskelijoille).

Sitten vielä koira-aiheista asiaa, jos sattuu koiraihmisiä paikalla olemaan: Onko herukan suunnalla koirapuistoja?
En ole koiraharrastaja, mutta Herukasta ei ole pitkä matka Pateniemen vanhan sahan alueelle. Siellä käy todella paljon koiranulkoiluttajia, vaikka oikeastaan alueelle ei saisi edes mennä.

mä suosittelen beauty centeriä. naisille tarkoitettu, hyvät laitteet ja monipuolinen paikka, jumppia ym on vaikka kuinka paljon. hintaakin on kyllä se 59e /4 vkoa mutta itse olen sitä mieltä että oman hyvinvoinnin ja treenimotivaation eteen raskin se 15e laittaa enemmän kun edellisellä salilla käydessä (johon kyllästyin 3kk sisällä..)

jos et siis pelkästään kehonrakennusta harrasta (vaan monipuolisesti kaikenlaista, myös aerobista ym.) niin tuota suosittelen. sijainti keskellä keskustaa.

Täällä entisellä paikkakunnalla oon tosiaan kuntosalin lisäksi kulkenut pumpissa, body combatissa ja tanssitunneillakin, joten jotain vähän vastaavaa paikkaa hakisin sieltä Oulustakin jossa voisin jatkaa samaa linjaa. Nykysessä paikassa maksan 46 euroa/kk, olisi kiva jos hinta ei tuosta ainakaan kovin montaa kymppiä pompsahtaisi, mutta toki tosi kivasta paikasta maksaa ihan mielellään muutaman euron enemmän kuin "tylsemmästä".

Tohon Teknopalatsiin voisi tutustua, kun on edes vähän samalla suunnalla kuin asunto. :)

Täällä entisellä paikkakunnalla oon tosiaan kuntosalin lisäksi kulkenut pumpissa, body combatissa ja tanssitunneillakin, joten jotain vähän vastaavaa paikkaa hakisin sieltä Oulustakin jossa voisin jatkaa samaa linjaa. Nykysessä paikassa maksan 46 euroa/kk, olisi kiva jos hinta ei tuosta ainakaan kovin montaa kymppiä pompsahtaisi, mutta toki tosi kivasta paikasta maksaa ihan mielellään muutaman euron enemmän kuin "tylsemmästä".

Tohon Teknopalatsiin voisi tutustua, kun on edes vähän samalla suunnalla kuin asunto. :)

Teknolta löytyy kaikki nuo edellä luettelemasi jutut ja mielestäni myös todella tasokkaat ohjaajat =) Maksan vip-jäsenyydestä tällä hetkellä 42 egeä kuussa, ja se on mielestäni todella kohtuullinen hinta hyvästä salista ja jumpista.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kuntoklubi Profeelista löytyy myös vapaita painoja sekä laadukkaat TechnoGymin laitteet. Lisäksi monipuolinen ryhmäliikuntapuoli. Itse tykkään. :) Kohtuu hintainen sali, saa rahoilleen vastinetta.

käykö kukaan teknopalatsilla oulussa?

Mä oon kulkenu nyt reilun vuoden ja tykkään todella paljon. Sali on hyvä ja monipuolinen ja paljon on ohjattuakin jumppaa jne. Päiväkortilla (sisään ennen klo 15) maksan 4 kk kortista n. 26 e / kk. Eli ei todellakaan kallis.

käykö kukaan teknopalatsilla oulussa?

Oon syksystä asti käynyt. Salia käytän ja sitten tulee jonkin verran käytyä kuntonyrkkeilyssä, pumpissa ja bodyJamissa. Tykkään. :)
Ostin kerralla semmosen puolen vuoden paketin, joka loppuu kohta. Pitää kattoa josko raskisin investoida seuraavaksi kerralla vuoden paketin, tulis pitemmän päälle huomattavasti halvemmaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom