• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Oulun parhaat känkyt

akiiM

VIP
Ikä
28
Kaupunki
Rovaniemi
Selvishän se sinunkin rasvattomuuden salaisuus nyt :hyvä:
:D
Nyt jäi ärsyttävästi takaraivoon kolkuttelemaan tämä Riccione. Jos nyt en aivan väärässä ole niin en ole päässyt Riccionen pizzoja nauttimaan yli 8 kuukauteen.. Pitänee tehdä asiaan muutos seuraavana tankkauspäivänä, jos vain mahdollista :)

- - - Updated - - -

Niin ja Stella on muuten paras pizza sieltä! :kuola:

Itsellä ei mitään lemppari pitsapaikkaa ole tällä hetkellä mutta hamppareita nautin KAUPPURI 5 ja kebabbi paikkakin on vähän kattelussa troijan kebabin laadun huononnuttua.

Että nyt pitäsi löytä uusi paras pitseria ja paras kebabbi

Paras kebab on ehdottomasti Finlandian uunikebab. Troijasta tulee silti haettua useimmiten kun salaattiraaste toimii takeawayssa paremmin kuin vettynyt thousand islandissa uitettu lehtisalaatti ja parhaimmillaan parissa minuutissa saa tilauksen käteen.

Pizzaa menee aika harvoin ja viimeaikoina nää luottopaikatkin ovat olleet pettymyksiä... Turtles on suht. ok ollut.

Ikä
35
Pizzerioiden osalta one and only on Da Max! Kokeilkaapa joskus kinkku, tonnikala, kebab majoneesikastikkeella! Siinä on taivaallinen setti :)

akiiM

VIP
Ikä
28
Kaupunki
Rovaniemi
Itsellä ei mitään lemppari pitsapaikkaa ole tällä hetkellä mutta hamppareita nautin KAUPPURI 5 ja kebabbi paikkakin on vähän kattelussa troijan kebabin laadun huononnuttua.

Että nyt pitäsi löytä uusi paras pitseria ja paras kebabbi
Mie kävin haukkaamassa muistaakseni teurastajan tuosa pari viikkua sitten Kauppurissa mutta petyin vähäsen. Oon yhden kerran aiemmin siellä käynyt ja sillon oli kyllä asiallinen hamppari, ei vaan muista mikä. Suositteleppa Ilkka semmonen setti mikä on varmasti kova!

Vieläkö Romeo on samaa taattua laatua? Pari vuotta sitten kävin, oli omistaja vaihtunut edellis kerrasta ja ei ollut kyllä enää sama Romeo kuin aikoinaan.. Puokkarin ostari on kyllä :rock:

En tiedä miten tänne eksyin mutta asiaan :D Nopealla vilkaisulla en huomannut kenenkään mainitsevan Laanilasta löytyvää Riccionea.. IMO selkeästi paras paikka jos pizzaa hakee, kebabit ei niin hyviä. Nohadra on kyllä hyvä paikka jos kebua haluaa, kuten Daiina jo totesikin.
Selvishän se sinunkin rasvattomuuden salaisuus nyt :hyvä:

Saaterin jätkät, mitä te tämmösissä ketjuissa roikutte, nyt tulee selekäsaunat molemmille!!!! :D

PS. Tuo Kauppuri 5 on kyllä pakko käydä kokeilee, mää ku oon sentään massakaudella niin se on sallittua.... ;)

Mie kävin haukkaamassa muistaakseni teurastajan tuosa pari viikkua sitten Kauppurissa mutta petyin vähäsen. Oon yhden kerran aiemmin siellä käynyt ja sillon oli kyllä asiallinen hamppari, ei vaan muista mikä. Suositteleppa Ilkka semmonen setti mikä on varmasti kova!

No itse otan yleensä sen tupla teurastajan. Olen mää niitä muitakin kokeillut mutta kyllä tuo teurastaja on se mun juttu. siihen ranskikset ja pari zero kolaa kylkeen niin johan on ähky olo. Itsekkin kyll äviimeksi vähän petyin mutta jotenki se lihan määrä alko jo vähän äklöttään. mutta parempaan ei oulussa kukaan pysty ja hintakin minun mielestä kohtuullinen

Hampurilaisista Puokkari special chilikastikkeella, seo jytky :D
Enne asuin tuossa vieressä ja olen kantanut puokkaringrillille yhden ihmisen vuosipalkan mutta ei tuota kyllä oikeasti voi kukaan kehua oulun parhaiksi paikoiksi. Kaikki maistuu samalle palaneelle rasvalle. Hinta,koko ja laatu on silti OK :D

No jopa löyty hyvä threadi kun dieetti alko :D

Parhaat pizzat ehdottomasti Laanilan Riccionessa, listalta aina joko Cascada tai Amore. Heti hyvänä kakkosena keskustan Da Maxin majoneesimänkyt.
Merkkipäivinä Pannun kinkku-, ananas-, tonnikala-, savuporo -pannupizza on aivan taivaallinen.

Grilleistä ehdoton ja pitkäaikainen suosikki on Lehtokipsa tai nykyinen Lehtogrilli. Taxari pekonilla tai Talon erikoinen kokolihalla ja ananaksella + makkaraperunat ei petä koskaan. Se tunne kun palasi nälkäisenä intistä lomille ja suoraan lehtarille :kuola:

..jaa voisi mennä vääntää VHH-pizzaa

Nohandra on kyllä hyvä kebabbila. Tuiran luontaantyöntävä miljöö ainut miinus, mutta toisaalta ruokaahan sieltä vaan haetaan ja pääasiassa samaa pysähtynyttä harmaata on joka paikassa muutenkin :D

Järvigrilliltä haen nälkääni.

Enne asuin tuossa vieressä ja olen kantanut puokkaringrillille yhden ihmisen vuosipalkan mutta ei tuota kyllä oikeasti voi kukaan kehua oulun parhaiksi paikoiksi. Kaikki maistuu samalle palaneelle rasvalle. Hinta,koko ja laatu on silti OK :D
Joo, määki olen pari kertaa Järvirillillä käyny eikä koskaan ole jäänyt kovin kummoinen maku suuhun. Turtles o pitserioista aika vakkari nykyisin, sopivasti myös matkalla ku keskustasta lipaston suuntaan autoilee. Ei tosin ole nyt hetkeen tullut käytyä sielläkään.