• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Oulun pakkikset

Meikäläinen on nyt pari viikkoa treenaillu Kaakkurissa OzMaxilla. Vissiin ainakin kesä siellä menee. Voimanosto lajina. Välillä tekee salinvaihto kyllä eetvarttia.

Laitetaampa ensimmäinen postaus foorumille sitten tänne. Aina silloin tällöin vuosien mittaan tullut sivustoa lueskeltua, nyt taas vähän enempi.

Tuossa vuodenvaihteessa tuli muutettua Ouluun vaimokkeen kanssa Jyväskylästä. Ehdittiin pari kuukautta asua Kaukovainiolla Oulun Sivakan asunnossa, kun siellä todettiin homevaurio ja jouduttiin muuttamaan pois. Löydettiin asunto Toppilansaaresta ja samalla sali tuosta ihan läheltä, EasyFit Edenistä. Siellä pyrin käymään kolmisen kertaa viikossa. Aika perustreenaaja olen ja kyllä tuolla EasyFitissä ihan ok treenit saa aikaiseksi.

Ite tällä hetkellä työttömänä ja vaimoke töissä, tuollaisen 8 kuukauden ikäisen Alaskanmalamuutti pennun kanssa vietän päivät ja koitan pitää pään kasassa ja etsiskellä töitä. Ikää 27 vuotta. Olis ihan mukava löytää Oulusta tuttavuuksia, kaikki kaverit jäi Jyväskylään ja tällä hetkellä salitreeni sekä koiran ulkoilutus ainoat aktiviteetit. Vähän haaveillut josko lähtisin ainakin kokeilemaan syksyllä Oulun kamppailuklubille BJJ peruskurssia. Aikaisempaa kamppailulajitaustaa ei löydy, mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan. Musiikki ollu aina iso osa elämää. Pienempänä musiikkiopistolla opiskellu ja soitellu vähän vaikka mitä soittimia, nykyään enemmänkin musiikin suurkuluttaja hifivermeineen. Raskaampi musiikki lähinnä sydäntä, mutta levyhyllystä löytyy kyllä jokaiseen mielentilaan sopivaa musaa. Qstockiin ollaan myös vaimokkeen kanssa ehdottomasti suuntaamassa, kun alue tuossa kävelymatkan päässä ja itse en koskaan ole Qstockissa käyny. Vaimoke sitäkin enemmän nuoruudessaan täällä asuessaan, vissiin alkuajoista asti. Kaveriporukalla pleikkarin änäri-illat juominkien kera ollu mukavaa ajanviettoa. Futiksen MM-kisoja on myös tullu seurailtua ahkeraan, tunnustan Hollannin värejä. :)

Kaupunki
Oulun lääni
Joo, minäki lisään itteni tähän listaan, vaikka en ookkaa ihan oulusta vaan tästä vierestä. Salina työpaikan sali, jossa saan treenata 99% kerroista yksin. 4 vuotta on tullut salihommia harrasteltua, viimenen vuosi aktiivisemmin. Pituutta on 173 ja painoa 70 joten olen rääpäle. Tavoitteena olisi saada painoa nostettua 10 kg jolloin ehkä tuo treenikin alkaisi näkyä.

Kaupunki
Oulu
Jos sitä tännekki jotain postais ku oululainen kuitenki oon ^^
Oon muutamalla salilla käyny tutustuu, jos vaikka joku alkas tuntua omalta. So far mikään ei oo kolahtanu tyyliin "ihan ku kotiin ois tullu". Taidan edelleenki pitäytyä työpaikan salissa. Soppelin pieni, hikinen ja äijämäinen. :D Semmoset liian kliinisen siistit salit ei oo mun juttu. ^^

Ikä
30
Kaupunki
Oulu
Ouluhallille on kans ilmestynyt uusi Smith&Wesson. Oletan, että samanlainen kuin tuo aiemmin mainostettu Pyrkän vekotin. Käyn testailee varmaan maanantaina, joten tuomiota voi odotella, jos jollakin nyt sattuu kiinnostamaan. Tuskin se voi ainakaan huonompi olla, kuin aiempi vekotin.

Jos sitä tännekki jotain postais ku oululainen kuitenki oon ^^
Oon muutamalla salilla käyny tutustuu, jos vaikka joku alkas tuntua omalta. So far mikään ei oo kolahtanu tyyliin "ihan ku kotiin ois tullu". Taidan edelleenki pitäytyä työpaikan salissa. Soppelin pieni, hikinen ja äijämäinen. :D Semmoset liian kliinisen siistit salit ei oo mun juttu. ^^
Ookko käyny testaa kunnan salit? Pyrintö ja Ouluhalli ei mitenkään erityisen neitimäisiä paikkoja ole, tosin ruuhkaisia.

Kaupunki
Oulu
Ookko käyny testaa kunnan salit? Pyrintö ja Ouluhalli ei mitenkään erityisen neitimäisiä paikkoja ole, tosin ruuhkaisia.
En oo käyny. Mulla ois oulucardilla lippuja joilla käyn Raksilassa uimassa. Pääseekö niillä samasilla lipuilla käyttää ouluhallin salikin?

Neitimäisyydestä tuli mieleen.. kävin kerran avoimien ovien päivänä BeautyCenterillä tutustumassa. Siellä semmonen simpsakka ja ylipirteä typy selitti ummet ja lammet ja piti vastailla kysymyksiin. Sit reenin jälkeen se soitti mulle ja kysy mielipidettä. Lähes loukkaantui ku sanoin, että pidin salia liian kliinisenä ja pintaliitäjäpaikkana :D siihen lopahti mun kokeiluinto, vaikka kolmesti oisin saanu käydä veloituksetta reenaa.

Kaupunki
Oulu
Tilitin tästä jo tuolla sinkkulassa. :D
Kävin tänään reenaa avoimien ovien päivänä edenin easyfitillä. Siellä oli sit kolmen jätkän porukka ja reenasin sit yhtämatkaa niitten kans ku käytettiin samoja laitteita. Yks niistä oli oikeinkin supliikki mies, hauska ja ihan katseenkestäväkin. Herrasmiehet laitto mulle painojakin paikoilleen laitteeseen pyytämättä :) Ko poppoo tuli sit vielä kylpylän puolellekin ja eiköhän ne tullu samaan porealtaaseen mun ja mun kavereiden kans ja se supliikki jätkä alko ite jututtaa mua. Enkä vieläkään siinä tilanteessa tehny elettäkään pyytääkseni sen supliikin jätkän yhteystietoja enkä edes nimeä kysyny! pikkusen harmittaa. Kävelin aika monesti onneni ohi!
Että mikäli sinipaitainen pitkä, supliikki nuorimies, jolla oli punavalkoiset uimasortsit, tunnistaa itsensä tästä, kannattas ilmottaa itsestään. :D

Huhtikuussa meikäläisestäki tulee oululainen. Kunnonpaikassa näillänäkymin alan käymään, sen verran halvempi ku classic, että sielläpä saa morotella jos näkyy paksupoika puhisemassa :puntti: