• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Oulun pakkikset

Mulle kävi höpösti kun sain ilmaiskerran satsille. Siellä oli niin mukava nainen juttelemassa mun kanssa että liityin jäseneksi vuoden sopparilla. Siellä on nyt sellainen kampanja kuin 8 viikossa kuntoon tai rahat takaisin, sisältyy kolme pt-tapaamista. Opiskelijalle oli 49/kk. Oon käyny salilla nyt enemmän ko ikinä ja se on ihanaa! Ja vielä ihanampaa on se, että talon puolesta on pefletit, fööni, muotovaahto ja kahvit =)

Onko Hukassa kävijöitä, joita kiinnostaa tenniksen peluu? Oon kyllä iha paska pelaan, mutta innokas alottaan pallon mätkiminen. :) Ois mahtavaa saada joku yhtä surkee pelailija harjoitteleen...

Onko Hukassa kävijöitä, joita kiinnostaa tenniksen peluu? Oon kyllä iha paska pelaan, mutta innokas alottaan pallon mätkiminen. :) Ois mahtavaa saada joku yhtä surkee pelailija harjoitteleen...
Ei sulis ois passelimpi? :D Mulla se tennispallo ei meinaa pysyä kentällä, ko innostun mätkimään sitä aina täysillä. :D

Kompromissina pingis ehkä passelin lajivaihtoehto sitten... :) Menishän tuo suliskin kyllä, mutta on kyllä aikaa kun viimeksi koittanut pelata sitä. Revväyttäisin varmaan käen hajalle jo lämmittelyssä :D

Easyfit Ritaharju ilmoittautuu!

Vuoden verran tullut vaikutettua kyseisellä salilla ja jos vanhoihin merkkeihin on uskominen niin tässä kuussa pitäisi taas ruveta helpottamaan tuo ruuhka-aikatreenaus, kunhan nuo vähiten motivoituneet elämäntapamuuttujat toteavat, että eihän tuo homma olekaan niin helppoa kuin Jutta lupasi.

Iso plussa tirehtööri Martille! Jos on ongelmia, palautetta tai muuten vain tarve avata sydäntä niin varmasti kuuntelee.

Ikä
21
Kaupunki
Oulu
no jos sitä itekki ilmottautuisin tänne.

Oon tällänen 15v kynis joka on treenaillu joku 4kk salilla ja hankin massaa. Aikasempaa urheilutaustaa on salibandysta ja kilpauinnista jotka oon kyllä jo lopettanu ku ei oikee enää huvittanu.
1½viikkoo sitte vaihoin raatista ouluhallille ku tykkään treenailla enimmäkseen vapailla painoilla ja ouluhalli on tietenki siihen tarkotukseen vähä parempi. Haaveena olis kilpailla classicin kehonrakennus kisoissa jossain hamassa tulevaisuudessa mut se ei kuulu mihinkään mun tavotteisiin koska treenailen ja syön nyt vaan hyvin ja katon sitte et mitä tulevaisuus tuo mukanaan :)

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Kohta vaihtuu sali Kaakkurin Liikkuun! Toivottavasti siellä on hyvä treenata, vaikka ruuhkia olisikin.

ei saatana, nyt sit pitää jo kohta kahta punttimimmiä väistellä...no joo, kai sinne mahtuu :D. Suurin osa iltapäivän kesäksi kuntoon ihmisistä on jo luovuttanu, illoista paha mennä sanomaan, paitsi et kasin jälkeen lauantaisin on hiljaista.

Alkuviikostahan tuo on eniten täynnä, mutta torstaista eteenpäin mahtuu hyvin melkeen kellonajasta riippumatta. Tosiaan nuo sunnuntaitreenaajat on jo kadonnu, joten tilanne on parempi ku alkuvuonna.

Pitänee se itekkin ilmottautua tänne, onhan tuota muutama vuosi tullu sivusta seurailtua tätäki foorumia :D Oulusta siis ja salina, näköjään "normista" poikkeavana, Sportello. Mitähän tuosta sanomaan... Hintavahan tuo on ja joitain puutteita varustuksessa (ainakin nyt äkkiseltään kyykkyteline ja pohjeprässi..) Mutta plussana tämmöselle aamutreenaajalle ettei porukkaa ole haitaksi asti ja koskaan ei ole tarvinnu mihinkään jonottaa. Sijainti myös merkittävä etu, kun matkaa kertyy melkein 50 metriä.

Jospa nyt sitten vihdoin kirjotan jotain pelekän meinaamisen sijaan eli täälläpä tämäkin sitten, 36-v punttihirmu ;) Nimimerkin mukasesti enpä taia pittää kovin melua itestäni ja oon muutenkin aika erakkoluonne, mutta juttelen kyllä, asiasta mielellään :) Alasintien Liikussa on koti.

Ensimmäinen viesti foorumille. Kovasti olen lueskellut ja selaillut foorumia enkä oikein tiennyt minne tämän avausviestin laittaisin. Mut laitan tänne.

Täällä olisi yksi 22v täyttävä salitouhuista haaveileva kaveri epätoivoisena etsimässä pätevää ohjastajaa ja perseelle potkijaa jonka avustuksella pääsis tarttumaan kiinni harrastuksesta oikein ottein. Samalla hyvää salia aloittelijalle Kempeleestä katsottuna. Oma-aloitteisesti ei uskalla lähteä hortoilemaan salille ja ravintopuolikin kaipaa neuvoja vaikka olen yrittänyt kovasti itse tietoa ammentaa.. Hetkenaikaa kaverin mukana kävin salilla vaan ilman ohjeistusta jäi vähän kysymysmerkki pään päälle kun ei ollut oikein varma mitä piti tehdä ja tekikö sitäkään oikein. Siitäkin aikaa useampi vuosi.

En halua lähteä kaikkea ihan kantapään kautta kokeilemaan ja sooloilemaan ettei tule turhaa hutkittua ja pahimmillaan rikottua paikkoja. Nuo kantapään kautta oppimiset hoidetaan muissa harrastuksissa, nyt päätavoitteena on saada itsensä kuntoon :whip:

Osaako täällä väki suositella Oulunseudulta, mieluiten tottakai Kempeleestä kun siellä asun niin hyvää PT:tä joka osaisi lähteä ihmismäiseen hintaan auttamaan miestä mäessä? Saleja Kempeleestä löysin Vocatumin, siellä näkyi olevan vain naisia, sitten tuo uusi Dynamosali, sielläkin vain naisia, lisäksi minusta tuntuu ettei sieltä löydy kaikkea tarvittavaa minun tarpeisiin kun kyseessä on ns. toiminnallinen sali ja siellä oli vain käsipainoja ja penkki painoineen, kahvakuulia ja sitten kaikkia tankoja, renkaat yms. härpäkkeitä. Toki hyvä sali, mutta olen ymmärtänyt ettei se yksin välttämättä riitä vaan kaipaa myös sitä perinteistä punttitreeniä lisäksi. Sitten on Kempelehallilla sali ja joku lisäksi vielä oli kun muistaisi nimen, mutta näiltä en bongannut trainereita eikä ole tietoa laitetarjonnasta. Ei mitään naisia vastaan, mutta täältä lukemalla olen tullut siihen tulokseen, että miehelle parempi pt on toinen mies, saa korjata joa olen ihan metsässä. Kaakkurin Liikku antaa jo valmiiksi vähän huonon kuvan kun netistä ei saa mitään tietoa salista.

Jos ei lähempää löydy niin Ouluun voin olla tarvittaessa valmis kulkemaan kun alkaa näyttää et sieltä varmaan löytyy paremmin tarjontaa.

Tavoitteena olisi saada hillitty, tasapainoinen ja "timmi/lihaksikas" vartalo ja parempi yleiskunto, massamonsteriksi en halua. Oma henkinen hyvinvointikin on puntarissa kun aina paininut ylipainon kanssa. Omat speksit on 174cm/83kg hujakoilla ja rasvaprosentti huitelee jossain taivaissa, 20kg olen jo painoa pudottanut ruokavaliolla ja nyt pitäisi päästä viimeisistä eroon ettei pääse kertymään takaisin kadotetut kilot..

Kiitoksia jo etukäteen vastanneille!

Ensimmäinen viesti foorumille. Kovasti olen lueskellut ja selaillut foorumia enkä oikein tiennyt minne tämän avausviestin laittaisin. Mut laitan tänne.

Kaakkurin Liikku antaa jo valmiiksi vähän huonon kuvan kun netistä ei saa mitään tietoa salista.
Edulliset kuntosalit Oulussa, Limingantullissa ja Kaakkurissa | Liikku ? Kieltämättä hiukan vammaiset nämä uudet sivut, mutta sivua kannattaa rullata rohkeasti alaspäin niin löytyy sitä tietoa ;).

Kato löytyhän sieltä jotain, enpä tuota löytänyt kun aina vaan luku liity jäseneksi kun koitti selata :) Mut virtuaaliesittely ei aukea vaan läpsähtää "liity jäseneksi" teksti ruutuun siitä edelleen? Lista laitteista löytyy ja hinta, mutta hinnastakin oli tuossa puhetta niin yksi tuttu mainitsi, että tuo 29€/kk on kk hinta, mutta siihen lisätään jotain muita kuluja lisäksi ainakin aluksi ja puhuttiin jostain 60€ summasta. Jos näin on niin vähän kyseenalaista mainostamista kun ei mainita. Täytynee käydä paikanpäällä kysymässä onko siellä pt:tä olemassa ja mitä vaihtoehtoja löytyy jos on ja tuosta hinnasta vielä ettei tarvi mutuilla . Kiitos linkistä! Lisää vastauksia kaipailee, myös yv:nä voi laittaa suosituksia ja muuta tietoa jos ei tätä topicia halua täyttää.

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Liikussa on monia PT:itä ja liittymismaksu on se 29 e plus kuukausimaksut 29 e kuukaudessa aina, eli eka maksu on se melkein 60 e. Puolen vuoden säännöllisen jäsenyyden jälkeen hinta tippuu 27 e per kk, aika edullista! Liikkuki laajentumassa edelleen eli tilaa tulee lisää, vaikka onhan se muutenki aika tilava.

Kuulostaa hyvältä. Käyn tänään pyörähtämässä paikanpäällä kun töistä pääsen. Onko kenellekään täällä tietoa ketä siellä on pt:nä, löytyykö netistä heistä tietoa tms. niinkuin monilla muilla lukee vähän tietoja itsestään.

Edit: No nyt uusiksi pläräämällä löysin jo itsekin henkilökuvaukset liikun trainereista..

Ikä
45
Kaupunki
Oulu
EasyFit Edenissä käyn. Muutaman kerran viikossa salilla ja siihen päälle kahvakuulaa ja lenkkeilyä.
Olen tykännyt, etenkin saunan ja ulkoaltaan takia. Käyn yleensä aamuisin, mukava tapa aloittaa päivä.