• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Oulun pakkikset

Laitetaampas tällänenki tänne ku en löytäny että ois aikasemmin tällänen tredi laitettu pystyyn.. eli Oululaisia kaivataan! Mitä teette, missä reenaatte yms yms jauhantaa! :)

Sanotaan näin, että mä oon tuleva Oululainen :D. Hyvä sali olisi kyllä hakusessa.

Välilevyvamman jälkeen on nyt tarkoitus taas jatkaa treenaamista.Pyrkällä,jos se on lähelläkään sitä tasoa mitä se on joskus ollut :)

Hoihoi! Konetekniikkaa opiskelen yliopistossa ensimmäistä vuotta ja Heikinkadun Satsilla on tullu käytyä :)

Ikä
37
otetaanko minut mukaan? Oulussa käyn kaatamassa välillä tuoppeja suuhuni ja lähes joka päivä käyn muuten vaan aiheuttamassa pahennusta kaupunnissa :)

Opiskelija olen ja reenailen koulun salilla, kun on ilmainen.

Prosessitekniikkaa luen kolmatta vuotta yliopistolla ja Kunnon Paikassa treenailen.
Täällä on näköjään muitakin Kunnon Paikassa käyviä. :)

Prosessiteekkari ja laittamassa dippatyötä kansiin. Alppilan Golden Sitella jumppaan.

Oulusta ja pyrkällä mennään.
Töissä omassa ja toisen puljussa.

DI:n koulutus ja vastaavat työt. Teknopalatsissa treenaan.

Ikä
32
opiskelen, ja reenaan postilla.

mölliskö

Nääkkö nää nää nää´ät?
VIP
Mä joka päivä töitä teen ja joka ainoa aamu PT:lle meen........Eli Heinäpään PTgymillä tulee silloin tällöin käytyä lehdet lukemassa.

Minkälainen paikka tuo Goldeni on? eikös se oo aika uusi paikka? paljonko siellä maksaa kortti?
Vuoden suunnilleen on sali ollu pystyssä. Paikka on voimanostajille suunnattu (erikoistankoja, korokkeita, vetokumeja, ketjuja jne) yksityinen suht HC-sali. Sielläpä treenailee kilpailevia NOSTOMIEHIÄ (Ilkka Mursu, Janne Pöykiö, Raimo Lumijärvi, Ismo Åman...) ja tän lisäks suhteellisen edistyneitä voimapuolelle suuntautuneita taviksia. Ompa joukossa ihan aloittelijoitakin ja jokunen body-mentaliteetilla vetävä kaveri.

Kk-kortti (/10 krt) 42 euroa, ei opiskelija-alennuksia. www-sivut löytyy googlella.

Kapitalistin ruoskima :whip: hikinen duunari...PT-gymillä tulee käytyä

Jooh, teknopalatsilla, linnanmaalla ja pyrkällä kuljeskelen vaihtelevasti. Pitäis teknopalatsin kortti uudistaa kunhan saa noi ilmaistiketit käyteltyy pois.