• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Oulun Miittiketju

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Nonni, mitäs keksitään tammikuulle? Lautapeli-iltaa? Uudestaan keilaamaan? Kesällä toteutetaan ehottomasti se mökkeilymiitti! :) Ehdotuksia saa huudella.

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Jos kuski löytyy niin mikä ettei. :)

Mää tuun taas huutelemaan Oululaisten ketjuun... Jos ajankohta sopii ja jos karvakuonolle järjestyy hoitopaikka ja jos etelästä lähtis muutama kyytiläinen ja ja ja, niin mä voisin tulla kans piipahtamaan. Ja jos ei tammikuussa, niin sitten joskus toiste, kun teillä näkyy aika aktiivista tuo miittielämä olevan :D

Onko mitään saumaa, että näihin vois saada luvan osallistua jos...
-On syntynyt Oulussa
-On asunut useamman vuoden Oulussa
-On ainakin käynyt joskus puntilla
-On kyykännyt yli 200 kg
-On elämän seikkailujen jälkeen melkeen Oulusta (Kajaani)
-On komea ja karvainen
-On tarvittaessa kova ottaan kuppia (?)
-On tarvittaessa a-l-a-s-t-i (?)
-On... = )

Onko mitään saumaa, että näihin vois saada luvan osallistua jos...
-On syntynyt Oulussa
-On asunut useamman vuoden Oulussa
-On ainakin käynyt joskus puntilla
-On kyykännyt yli 200 kg
-On elämän seikkailujen jälkeen melkeen Oulusta (Kajaani)
-On komea ja karvainen
-On tarvittaessa kova ottaan kuppia (?)
-On tarvittaessa a-l-a-s-t-i (?)
-On... = )
Kyllä se kahden markan penkki olis hyvä tehdä.

Ikä
35
Kaupunki
Oulu
Tammikuulle lautapeli-miittinki hedylle jossa saunaa ja kalijaa ja hyvvää ruokaa?!
Eli lauantaina 1.2. pietään mun luona miiittinkiä yllämainituissa merkeissä. Ei ihan tammikuussa mutta tarpeeksi lähellä ;) Ja nää bileet luokittelen ainaki K18-leimalla.

Ketäs mukana?

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Eli lauantaina 1.2. pietään mun luona miiittinkiä yllämainituissa merkeissä. Ei ihan tammikuussa mutta tarpeeksi lähellä ;) Ja nää bileet luokittelen ainaki K18-leimalla.

Ketäs mukana?
Mukana jos kyydit pelittää!

Näin muuten unta, että meillä oli miitti Heken uudesti sisustetussa kämpässä. :D

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Kiipeily voisi olla tosi jees! Kartingi on aika hetken ilo. :)

Mie ilmottaudun juominkihommiin! Kiipeilystä ei varmaan tuu (minun osalta) mittään muuta ko itkua, joten häätyy tyytyä heittämään totaalisen huonoa läppää kuningas alkoholin voimin.

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Headsetin luona bileet 1.2., mukana vissiin..?

1. headset
2. Daiina
3. Pasoo
4. Heke
5. JS88
6. Ssarako
7. shayn

Kaikki muutkin rohkeasti mukaan! Kyytejä järjestynee kun järkätään. :) Mulla on uusia lautapelejä, voin ottaa mukaan. :D

Tykkääkö kukaan laskettelusta? Ruskotunturi olisi kiva käydä testaamassa vaikka porukalla joskus. :)

Ähh 1.2. oon Ruotsissa :/ joudutte(tai saatte) pitää hauskaa ilman meikäläistä. Pikku vinkkinä että alottelevien kannattaa omasta mielestä mennä nallisporttiin ennemmin ku kiipeilykeskukseen jos haluaa boulderoida. Nallisportissa enemmä reittivaihtoehtoja ja otteita on tositosi tiheässä joista voi haasteeksi käyttää esim vain tietynvärisiä tai merkattua reittiä. On muutes puolet halvempiki :)

JJ

Uskaltaiskohan tuota itsekin hyppiä matkaan? Oulusta ollaan, muttei ole näissä Oulun pakkismiiteissä tullut koskaan käytyä. Kuin vanhaa jengii näissä on ollut?