• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Oulun hierojat

Mitenkäs tuo Oulun hierojaklinikka, onko ihan hukkaan heitettyä rahaa nuo opiskelijahommat ja onko noista koulutetuista hierojista mihinkään? Mielelläni kuulisin suosituksia osaavista ja kohtuu hintaisista hierojista, alkaa nimittäin selkä oleen ikijumissa ja putkirullailukaan ei tahdo enää tehota.

Kaupunki
Oulu
Mitenkäs tuo Oulun hierojaklinikka, onko ihan hukkaan heitettyä rahaa nuo opiskelijahommat ja onko noista koulutetuista hierojista mihinkään? Mielelläni kuulisin suosituksia osaavista ja kohtuu hintaisista hierojista, alkaa nimittäin selkä oleen ikijumissa ja putkirullailukaan ei tahdo enää tehota.
Arpapeliä. Mulla sattu kerran aivan huippu vyöhyketerapeutti->jäsenkorjaaja->hierojaopiskelija joka osas hommansa vaikka koulutus oli vasta puolivälissä. Sitten mulla joskus sattu joku vähän heikommin osaava hemmo. Kyse ei niinkään ole koulutuksen laadusta (se on varmasti suomen parhaita) vaan se miten kukakin sitä oppia imasee ja montako käytännnön tuntia on hierojalla alla.

Johannes Luoma-Ahoa voin suositella napteekissa. Aivan käsittämättömän taitava kaveri.

Oulun lähimaastossa (Muhos, Kempele) on kalevalainen kansanhieroja Kai Salminen, työnimike karskahtaa korvaan aika mielenkiintoiselta mutta erittäin hyvä hieroja. Erikoiset menetelmät mutta loistavasti aukeaa paikat. Kaitsu on ollut pitkään jo hierojana ja kouluttaa itsekin hierojia, on myös ollut ihan Suomen ammattiurheilijoiden hierojana.

Itse olen pois Oulusta pitkään asuneena käynyt usein fyssari Sami Kaijasella toppilassa. Paljon keskivertoa parempi hieroja, fyssari koulutukseltaan. Kipulihaksilla toppilassa (Sami toimii samoissa tiloissa, mutta omana firmana) myös olleet kaikki kohtuullisen hyviä hierojia. Markus Lantolla kävin joskus kun taisi olla vasta aloittelemassa toimintaansa; voimaa oli, mutta ei lainkaan tekniikkaa, ainakaan tuolloin. Kaukovainiolla Fysigo (Petri Tolkkinen) jäänyt mieleen turhan hellänä kaverina, joskus piipahtanut. Jonne Väisästä tullut myös kokeiltua, nuori kaveri ja "ihan ok".

Nyt olisi hakusessa joku osaava kaveri mielellään täältä Kaakkurin kieppeiltä (sijaintina Metelinkangas itsellä ja duuni Maikkulassa), kun olen näille seuduille takaisin muuttanut. Säästäisi puoli tuntia päivästä, kun löytyisi sopiva kaveri näiltä nurkilta. Mieluummin sitten kuitenkin ajan vaikka pohjois-puolelle osaavan kaverin perässä, kuin keskinkertaisella hierotan kotona.

Johannes Luoma-Ahoa voin suositella napteekissa. Aivan käsittämättömän taitava kaveri.
Itselläni on kyllä huonoja kokemuksia. Niskaa ja hartioita lähdin aukomaan, niskat meni vaan enemmän jumiin, pää ei kääntynyt viikkoon ja koko kaula turposi kun kaveri keskittyi lähinnä pahoinpitelemään.

Ikä
26
Jussila Miro on kouluttautunu urheiluhieroja ja hieroo Oulussa. Suosittelen!

Gsm: 0449727470

30min 30e
45min 35e
60min 40e
90min 60e
120min 70e