Otteluvideot/klipit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja onion
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt mä pistän helmen kaikille ei-warettajille:

Menkää Wanderlei Silvan kotisivuille. "Mutta mikä siis on niiden osoite?" En kerro, ei varsinaisesti ole googletus "haaste".

Kotisivuilla scrollatkaa eka sivu loppuun ja klikatkaa vanhempi sivu auki. Scrollatkaa sitä alaspäin siihen kuvaan, missä Rampage makaa kiikussa köysien päällä. Siitä tekstistä, joka on siinä alla, joka alkaa sanalla "Faca..." Voi downloadata sen yyberhyvän matsin Silvan ja Rampagen välillä. Se on tosi hämäävä se kohta, koska se näyttää pelkältä tekstiltä. Kestää melko kauan, koska matsi on 20 minsaa ja rapiat, mutta on kyllä sen arvoinen.

ringside sanoi:
Nyt mä pistän helmen kaikille ei-warettajille:

Menkää Wanderlei Silvan kotisivuille. "Mutta mikä siis on niiden osoite?" En kerro, ei varsinaisesti ole googletus "haaste".

Kotisivuilla scrollatkaa eka sivu loppuun ja klikatkaa vanhempi sivu auki. Scrollatkaa sitä alaspäin siihen kuvaan, missä Rampage makaa kiikussa köysien päällä. Siitä tekstistä, joka on siinä alla, joka alkaa sanalla "Faca..." Voi downloadata sen yyberhyvän matsin Silvan ja Rampagen välillä. Se on tosi hämäävä se kohta, koska se näyttää pelkältä tekstiltä. Kestää melko kauan, koska matsi on 20 minsaa ja rapiat, mutta on kyllä sen arvoinen.

Ja mulle se sano et "The page cannot be found" :curs:
mut kiinnostais kyl nähä toi
pride28_silva_vs_jackson.MPG :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mr.Bueno sanoi:
"The page cannot be found" :( :itku: :curs:

Mä en tätä kyllä ymmärrä. Mulla avaa ihan normaalisti tosta klikkaamalla. Ehkä joku osaa selittää, mulla on welho. Ne on tosiaan Silvan kotisivut, eikä mikään foorumi.

ringside sanoi:
Mä en tätä kyllä ymmärrä. Mulla avaa ihan normaalisti tosta klikkaamalla. Ehkä joku osaa selittää, mulla on welho. Ne on tosiaan Silvan kotisivut, eikä mikään foorumi.

Ei kyllä auennut mullakaan, eikä myöskään suostunut tallentamaan koneelle... Oiskohan mahdollista, että se olis sun koneella jäänyt johonkin väliaikaisena tallennuksena ja avaisi sieltä?

Jos joku voisi antaa tuon "LeBaner vs Bob Sapp" ottelun ---> page not found.

Suositut

Back
Ylös Bottom