Orava hirtti telkän..?

Mistäpä sitä tietää että onko se loppujen lopuksi oravan syy? Kaikki on syyttömiä siihen asti kun toisin todistetaan. Ei saa leimata oravaa ;)

Mä näin kerran kun lauma gansta-hirviä suoritti Taunuksella aidon drive by shootingin keskellä metsää. Siinä peura kylmeni aika nopeeta. :(

Ei kait se ole edellisen asukin vika jos uusi asukki paatyy tuohon surulliseen ratkaisuun. Telkan lapsille voimaa.

IsoDino sanoi:
Ei se orava sitä hirttäny, vaan telkällä meni hermot ja vetäisi ittensä leuka kiikkuun. :hyper:

Mä taas epäilen että toi on telkkäisä joka hirttäytyi kuullessan poikasensa olevan puoliksi orva ja puoliksi telkkä :hyper:

Voi olla. Hyvä ettei tuo Telkkä sentään ajanu rekan alle. Kuskille olis voinu jäädä traumoja. Siisti kuva.

Corleone sanoi:
Tuolla kuvasivustolla ihmetellään suurta käyttäjämäärää. Pakkiksella lienee osuutta asiaan.

Tuo on ollut jokaisella foorumilla ja jokaisella irc-kanavalla useampaan kertaan ;)

cuscus sanoi:
Tuo on ollut jokaisella foorumilla ja jokaisella irc-kanavalla useampaan kertaan ;)
Ai silloin 3.8, kun kirjoitin tuon kommentin 2.8 tulleesta postauksesta? Olipa hyvä, että huomautit asiasta nyt 7.8, niin muistan ensi kerralla olla laukomatta jotain noinkin typerää.

Edit: Laitetaanpa tähän nyt tämä :hymynaama: ettei kukaan luule, että oikeasti hermostuin tuosta cuscusin kommentista.

Corleone sanoi:
Ai silloin 3.8, kun kirjoitin tuon kommentin 2.8 tulleesta postauksesta? Olipa hyvä, että huomautit asiasta nyt 7.8, niin muistan ensi kerralla olla laukomatta jotain noinkin typerää.

Edit: Laitetaanpa tähän nyt tämä :hymynaama: ettei kukaan luule, että oikeasti hermostuin tuosta cuscusin kommentista.

Joo, huomasin kyllä, että se oli 3.8 se kommentti, mutta olin tosiaan oikeassa. Yleensähän nämä linkit tulee foorumeille paljon myöhemmin, kuin sähköpostiin/irciin.

Pientä salapoliisityötä. Pakkotoiston threadi on alkanut: 03.08.2004, 16:05. Kyseillä foorumilla on kuitenkin Elo 03, 2004 6:40 am viesti, jossa ihmetellään suurta kävijämäärä siinä threadissä. Nämä molemmat on kirjoitettu tunteja ennen kuin linkkiä pakkiksella on ollut:
"ps. onko Suomikuvan katsotuin kuva? Taitaa olla linkitetty johki suositulle saitille..? "
"mä olen tässä tunnin verran ihmetellyt asiaa myös. Eipä ole täällä moista liikennettä aikaisemmin ollutkaan, joku ketä tietää kenties asiasta, saa kertoa! "

Off-topic. Kannattaa muuten laittaa hymiöitä tai selventää asiaa muuten, sillä ilman editiä olisi näyttänyt, että olisit saanut herneen nenääsi :)

BUSTED!
orava.jpg

Back
Ylös Bottom