Oransseja rakeita GABAssa

Sain tossa kaverilta vajaan purkillisen Yatesin GABAaa ja sitä tutkiskellessani huomasin sen sisältävän siellä täällä pieniä oransseja/ruskeita rakeita... Mietinkin että onko muut aineen onnelliset omistajat huomannut saman, vai onko mun valmiste jotenki pilaantunu? Ainakin se haisee KUOLEMALLE! :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm, mun purkissa on 100% valkoista jauhetta, ei mitään ylimääräisiä japoja. Haju ei mieltä ylennä, mutta ei se ny sentäs kuolemalle haise. Minkä aikaa kaverillas on purkki ollut? Missä se on sitä säilyttänyt? Kansi tiiviisti kiinni? Ootko kattonu viimesen myyntipäivän? (ehkä siihen on syynsä, että sait ilmatteeksi kaveriltas sen purkin ;)) Mä laitoin purkin välittömästi jääkaappiin, kun sen postin paketista esiin kaivoin.

Originally posted by Iivili
Hmm, mun purkissa on 100% valkoista jauhetta, ei mitään ylimääräisiä japoja. Haju ei mieltä ylennä, mutta ei se ny sentäs kuolemalle haise. Minkä aikaa kaverillas on purkki ollut? Missä se on sitä säilyttänyt? Kansi tiiviisti kiinni? Ootko kattonu viimesen myyntipäivän? (ehkä siihen on syynsä, että sait ilmatteeksi kaveriltas sen purkin ;)) Mä laitoin purkin välittömästi jääkaappiin, kun sen postin paketista esiin kaivoin.

Sanoi ostaneensa elokuussa, säilytetty huoneenlämmössä. Uskoakseni kansikin ollut kiinni :cool: Ja pohjassa lukee: "Best before: 31 march 2004" eli pitäs olla hyvää viel pitkään. Pistävän pahalta se haisee edelleenki :urjo: :urjo: (ehkä tässätapauksessa paha hajukin on vain makuasia, mutta tuskin kukaan apinan pallihiestä erityisemmin pitää) :urjo: :urjo: :lol1:
Mutta tosiaan, tossa on siellä täällä pieniä oransseja rakeita, eikä niitä välttämättä huomaa ellei kiinnitä huomioita... :)

Originally posted by taisteluorava
Sain tossa kaverilta vajaan purkillisen Yatesin GABAaa ja sitä tutkiskellessani huomasin sen sisältävän siellä täällä pieniä oransseja/ruskeita rakeita... Mietinkin että onko muut aineen onnelliset omistajat huomannut saman, vai onko mun valmiste jotenki pilaantunu? Ainakin se haisee KUOLEMALLE! :urjo:
¨

Ittekkin ihmettelin niitä rakeita, muttei niitä paljoa näkyny. Ei muutaku kurkusta alas:D
Ja niitä näky heti kun avasin purkin ekaa kertaa.

Jaaha mitäs kummaa nuo mahtavat olla? Ei mun vanhassa purkissa ainakaan ollu yhtään mitään muuta kuin valkosta hienoa jauhoa. Tota uutta purkkia en kerenny vielä avaamaan mutta teen sen nyt..........................

Ja kannen alta paljastui sama ku viimekskin 100% valkoinen hieno jauho. Haju on enemmänkin imelä kuin pistävä. Kyllä tuon hajun yhdistää siihen makuun joka on kyllä omituinen.

Eli katsoppa ovatko ne jotain toukkia ne jutut siellä : )
Ei vaan. Ei oo tosiaan aavistustakaan mistä vois olla kyse?

mulla on kans oransseja rakeita purkissa.mitähän lie ovat... pulveri kuitenkin toimii ihan normaalisti.

Kannattaisiko kysyä asiaa tuolta LRP:stä, jos purkit on sieltä ostettu ?

No voehan vittu mikä vitsi :D :D :D

Originally posted by Tomi

(Joo, huono vitsi, sori... Oli ihan pakko...)

www.sheepworld.co.nz

hmmm.. Missähän tarkoituksessa eksyit tuon nimiselle sivustolle..:rolleyes: :hmmm:

Suositut

Back
Ylös Bottom