Optimum Nutritonin HMB

Ikä
46
Onks tää kans joku bull shitti juttu tai onks ollu mitään hyötyä...aika kallista tavaraa ainaski.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on sellainen ilmeiseti joku rasvaa polttava aine. Joku kalsium pyruvaatti tms? Ei vissiin niin huuhaata, kuin esim testoboosterit. Eli toimii. Mutta vaikutus varmaan aika marginaalinen. Samaan luokkaan voisi luokitella glutamiinin ja creatiinin kanssa, mutta näiden kahden jälkeen. Itse en ole kokeillut, muistelisin vain lukeneeni jostain bodylehdestä, että ei se nyt suoraa kusetusta ole. Jos noin voi sanoa.:rolleyes:

Originally posted by JJJ
Se on sellainen ilmeiseti joku rasvaa polttava aine. Joku kalsium pyruvaatti tms? Ei vissiin niin huuhaata, kuin esim testoboosterit. Eli toimii. Mutta vaikutus varmaan aika marginaalinen. Samaan luokkaan voisi luokitella glutamiinin ja creatiinin kanssa, mutta näiden kahden jälkeen. Itse en ole kokeillut, muistelisin vain lukeneeni jostain bodylehdestä, että ei se nyt suoraa kusetusta ole. Jos noin voi sanoa.:rolleyes:

Olen purkkilisen,joskus syönyt ja ei voi samana päivänä puhua kreatiinin ja glutamiinin kanssa,joiden vaikutuksen ainakin ite huomaan.HMB:n voi ainakin meikäläisen mielestä jättää kaupan hyllylle.

Eipä tuolla HMB:lla ja kalsiumpyruvaatilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa, HMB on leusiinin metaboliitti. Sillä saattaa olla esim. dieetillä lihaksia säästävä vaikutus. Jotain tutkimuksia siitä on tehty, joissa se on toiminut. Lähinnä HMB:n hinta-/tehosuhde on niin perseestä, että kannattaa jättää ostamatta.

Vuonna -95 julkaistiin sensaatiomainen HMB- tutkimus (S.Nissen/lowa State University): Ne koehenkilöt, jotka saivat päivittäin 3g HMB:tä, lisäsivät kolmen koeviikon aikana 295% enemmän voimaa ja 300% enemmän lihaksia kuin vertailuryhmä, joka noudatti muuten samaa ruokavaliota ja harjoitteluohjelmaa, mutta ei käyttänyt HMB:tä.!
Eli toi oli lainaus Wrangen kuntokuvastosta. Ihan uskomatonta kusetusta ja vielä wrangen luettelosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom