Opiskelujen aloitus syksy 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Edicius
  • Aloitettu Aloitettu
Itse aloitan opinnot Kuopion Muotoiluakatemiassa (Savonia amk). Jännittää ja innostuttaa kovasti :)

Onko mimmeissä muita, jotka aloittaa opinnot tänä syksynä?

Alotan ite amiskassa opinnot, kosmetologiksi tarkotus valmistua kahdessa vuodessa ja siitä sitten jatkan amk:hon estenomiksi. Pohjalla siis yo-lakki. Innolla odotan opintojen alkua, kattelin jo lukujärjestystä ja näytti eehanalta.

kyllä vain, mulla alkaa opinnot eläinlääketieteellisessä tiedekunnassa Helsingissä. Odottelen innolla :)

Ja sit kun pääsee vielä edullisesti vuosimaksulla käymään salilla niin paljon kuin ehtii ja jaksaa 8) jea.

kyllä vain, mulla alkaa opinnot eläinlääketieteellisessä tiedekunnassa Helsingissä. Odottelen innolla :)

Ja sit kun pääsee vielä edullisesti vuosimaksulla käymään salilla niin paljon kuin ehtii ja jaksaa 8) jea.

Alotan ite amiskassa opinnot, kosmetologiksi tarkotus valmistua kahdessa vuodessa ja siitä sitten jatkan amk:hon estenomiksi. Pohjalla siis yo-lakki.

Mulla on kans yo-pohja ja sen jälkeen opiskelin artesaaniksi amiksessa (piti kestää vain sen 2 vuotta, mutta kolme vuotta meni, kun ei ollut kursseja tarjolla, että olisi voinut käydä nopeampaa tahtia :curs:). Todellakin oli kannattavaa tehdä noin päin, että käy koulut erikseen vaikka kaksoistutkintokin olis tietty ollu mahdollinen. Amis ei edes tuntunut kummoiselta opiskelulta lukion jälkeen :D Sehän tässä vähän jännittääkin, että miten ne amk-opinnot maistuu amiksen jälkeen... Ala on onneksi juuri sitä mitä olen aina halunnutkin :)

Tämäkin aloittaa opinnot Helsingissä, käyttäytymistieteellisessä tiedekunnassa :) Sali+yliopistoliikunta kutsuuu!!! Jiihaa!

Mulla alkaa LAMK:issa restonomin opinnot :) Pohjalla media-assistentti- ja yo-paperit. Kovasti jännittää, kun iha uuteen kaupunkiin muutetaan ja iha uudet kuviot edessä.

Mulla taas on ensimmäinen syksy sen jälkeen kun olin 6, kun en aloitakaan opiskelua. Tosi kummallista, kun ei edes opiskelijakorttia saa eikä voi mennä YTHS:lle...

Mut hyvää opintojen alkua kaikille ne aloittaville! :)

Mulla on kans tuo muutto ihan uuteen kaupunkiin jännityksen aiheena. Mutta on se mahtavaakin päästä uusia kuvioita kattelemaan :)

Täälläkin yksi innokas tuleva opiskelija, pois sorvin äärestä! Poliisiammattikorkeakoulusta aukesi ovet ja koulu alkaa syyskuun lopussa. 2v ehdin olla työelämässä edellisen koulutuksen jälkeen (Kyamk, oikeustradenomi) ja totesin et nyt kouluun tai duuni vaihtoon. Kiva paikka nykyinen työ, ei oo vaikeeta, mut eipä tässä palkankorotuksia tai etenemismahdollisuuksia kannata haikailla eli päätös oli helppo :) Harmittaa hieman, että joutuu olemaan erossa avomiehestä ja lemmikeistä viikot, mutta eiköhän koulussa oo niin kivaa et aika menee nopeesti.

Koulutarvikeostoksille mars! (ja ah, tervetuloa opiskelija-alennukset)

Minä myös :) Ammattikouluajoista on se reipas 6 vuotta aikaa ja viimeiset 5 vuotta olen ollut töissä. Nyt pääsin opiskelemaan yliopistoon, joko Rovaniemelle kasvatustiedettä, tai jos jonotukselta hyväksytään, niin Jyväskylään erityisopettajaksi :D Olen enemmän kuin innostunut, ja iloinen siitäkin, että ei sitä ylioppilaslakkia välttämättä tarvita, kovalla motivaatiolla ja innolla pääsee yliopistoon ilmankin :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom