Opiskelijoiden voimanoston ja painonnoston SM 2014

Itse olisin mielelläni osallistunut näihin kisoihin, mutta prkl kun intin takia olisi mennyt vaikeaksi tuon matkustamisen kanssa..

Thompsonni on kyllä viime aikoina treenaillut matalaa profiilia netissä pitäen (vai onko nyt jossain treeniblogi? Videoita ei ainakaan ole paljoa näkynyt), että en ihmettelisi vaikka sieltä taas tulisi joku 900kg yt ;)

Mitä helvettiä, eikö täältä Oulusta lähtenyt yhtäkään mittelöimään? Ensi syksyllä pitänee masinoida itse (pikku)bussikyyti ja kerätä pohjoisen legioonan urhot reissuun.

Mitä helvettiä, eikö täältä Oulusta lähtenyt yhtäkään mittelöimään? Ensi syksyllä pitänee masinoida itse (pikku)bussikyyti ja kerätä pohjoisen legioonan urhot reissuun.

Henkilökohtaisesti en usko, että Oulustakaan löytyy minkäänlaista vastusta Tampereen korkeakouluille näissä karkeloissa. Pirkanmaalla itää voiman siemen.

Henkilökohtaisesti en usko, että Oulustakaan löytyy minkäänlaista vastusta Tampereen korkeakouluille näissä karkeloissa. Pirkanmaalla itää voiman siemen.

No ei sinne mitään overall-mestaruutta lähdetä hakemaan, vaan kaveriporukalla ottamaan rentosarjasta kisatulokset ja illaksi pubikierrokselle. Voimailua opiskelijahengessä :thumbs:

Back
Ylös Bottom