Opeth 15.2 Kaapelitehtaalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leelucky
  • Aloitettu Aloitettu
En ihan äkkiseltään löytänyt ketjua tästä mutta onko pakkislaisia lähdössä ensi sunnuntaina kyseiselle keikalle? Mieli tekis käydä katsomassa mutta oon uusi naama Helsingissä niin eihän sitä itekseen maalaispoika kehtaa ;)

Kiinnostais kovasti mennä katsoon...mut kun ei vielä tiedä su aikatauluja. Pe tahi la täytyy mennä katsomaan jotain bändejä. Nyt kun on töiden takia Keski-Suomessa, niin voi hienosti siirtyä helsinkiin viettämään metalli-viikonloppua :)

Ja itse ainakin kehtaan mennä yksin...:D

Toivottavasti ei tule viime hetkillä peruutuksia niinkuin viime vuoden puolella.Läheltä piti ettei tullut silloin turhaan ajettua Hellssinkkiin.Viime hetkillä kuulin töissä työkaverilta että oli peruuttanut keikan.Olisin kotiin mentyäni tuskin konetta avannu ja Radio Rockia ei välttämättä olisi tullut kuunneltua.Hauska nähdä Entombedkin livenä,onnistunut välttämään senkin tähän asti.
Su Kaapelitehtaalla nähdään :rock:

Opethin Kaapelitehtaan keikka oli kyllä KOVA :rock:
Lämppärinä toimiva Entombed oli jotakuinkin tylsä ja puuduttavan tasapaksua pörinää.Hyvä meininki kuitenkin äijillä ja pisteet siitä.Hauska oli nähdä vanhojen äijien paahtavan täysillä.
Mutta OPETH oli kyllä aivan toista luokkaa.Soundit oli Kaapelitehtaalla yllättävän hyvät,odotin tilasta johtuen huonompia soundeja.Äänentoistolliseti parantamisen varaa oli oikeestaan vain rumpusoundeissa.Basarit oli miksattu turhan pintaan ja tuplabasarikohdissa jyräsivät rummut turhan paljon.Mutta muuten hienolta kuulosti,erottelevat RASKAAT soundit :)
Åkerfeldillä oli melkoisen hauskaa lavalla,höpisi mitä sattuu ja soittivat jukeboxina minuutin pätkiä yleisön toivomista biiseistä.Osa biiseistä olisi saanut kuitenkin ehdottomasti soittaa kokonaan.Setti oli hyvä,pari biisiä lisää niin...Mutta Opethin biisien pituudet huomioonottaen ei kaikkea voi soittaa mitä yleisö haluaa.
Kaapelitehtaalla ei olla keikalla ennen oltukaan.Positiivisesti yllätyin.
Ja mitä Opethiin tulee niin luulen ettei tänä vuonna taida kovempaa keikkaa kohdalle tulla...

Back
Ylös Bottom