operaatio bulkki

The Legend

aka Pode
Joo, tarkotus olis nyt maltillisesti bulkata paino yli 90 kiloon. Oon joskus painanut 95 kg mutta aika lihavassa kunnossa tosin. Tällä hetkellä painoa on 83 kg 172 cm varressa. Ostin tuossa massanlisääjääkin että saisi helposti lisäenergiaa. Ruokavalio on aika fiksu eikä tule älytöntä määrää ylimääräistä rasvaa syötyä. Kaikki vinkit painonlisäykseen liittyen otetaan vastaan. Sekä ravinto- että treeniohjeet. Treenailen 2-jakoisella ohjelmalla tavoitteena massaa ja voimaa.

Siitä vähän iltalukemista:

Siis mitä helvettiä? Tämä on varmasti ensimmäinen kerta ikinä, kun kehonrakennuksen Suomen mestari kyselee vinkkejä massan lisäämiseen meiltä tavallisilta kuolevaisilta.

Siis mitä helvettiä? Tämä on varmasti ensimmäinen kerta ikinä, kun kehonrakennuksen Suomen mestari kyselee vinkkejä massan lisäämiseen meiltä tavallisilta kuolevaisilta.

Ehkä siitä syystä että massaa ei juuri ole. On tässä vuosien varrella ollut pitkiä taukoja motivaation puutteesta johtuen, mutta nyt on tarkotus treenata, syödä ja kehittyä. Mitään kisatavoitteita missään lajissa ei ole eli ihan omaksi huviksi tätä tehdään nyt. Mä olen tavallinen kuolevainen itekin :) .

Siitä vähän iltalukemista:

Kiitos näistä! Lukaisin molemmat artikkelit läpi ja asiaahan tuossa oli pähkinänkuoressa.

Ja painohan on lähteny nousemaan! Nyt painan 86 kg. :rock:

Treenit kulkee ja ruoka maistuu. Oon ottanut aerobiseksi treeniksi uinnin kun säätkin sen sallii.

Pientä päivitystä. Tyhjä aamupaino on 86,8 kg. Tiedossa on että oikea puhdas lihasmassa kasvaa, varsinkin mun treenivuosilla ja naturaalina, varsin hitaasti. Silti motivaatio on kova ja yritystä on kasvamisen suhteen. Jos saan 1-2 kg puhdasta lihasta seuraavan sanotaanko puolen vuoden aikana, niin se on jo hyvin! Niin kuin jo aiemmin mainitsin niin mitään kisatavoitteita ei nyt vain ole. Vaikka iän puolesta pääsisin masters 40v sarjaan. Mutta se ei nyt kauheesti kiinnosta. Tämmöisiä mietteitä näin aamusta, sidukkaa tai yhtään mitään alkoholia ei oo mennyt 7 vuoteen pisaraakaan.

Vaaka näyttää 87 kg. Edistystä tulee, hitaasti, mutta tulee kuitenkin. Huomisesta lähtien alan kiinnittämään enemmän huomiota myös tuohon treenipuoleen ja järkeistän hieman treeniohjelmaa. Nyt on tullut treenattua vähän mitä huvittaa, mutta mielessä on että alan tekemään 1-jakoisella perustreeniohjelmalla nousujohteista treeniä.

87,2 kg. Treenit kulkee loistavasti ja ravinto ja lepo optimoitu. Ohjelma on tällä hetkellä 2-jakoinen volyymisyklityksellä. Toistomäärät 1-20, koska tavoitteena on kasvattaa lihasta ja myöskin maksimivoimatasoja. Hyvää joulua Pakkiksen väelle ja onnellista uutta vuotta!

88,2 kg. Kehitys jatkuu ja tavoitepaino lähenee kilo kilolta. Kehonrakennus on mukava laji kun kehityskaudella saa syödä hyvin :giggle:. Vaikka mitään kisatavoitteita ei olekaan niin jossain kohtaa on itselläkin edessä pienimuotoinen kiristely. Mutta sen aika koittaa sitten aikanaan. Nyt panostetaan vain perusruokavalioon ja treeniin.

89 kg. Lihasmuisti tuntuu nyt toimivan tosi hyvin, koska samaan aikaan painon nousun yhteydessä myös tulokset paranee salilla. Sinänsä tosi hieno tunne, koska en oo vuosiin painanut näin paljon kuin juuri nyt! Tavoitteena on edelleen sama kuin bulkin alussa eli yli 90 kg, joka näillä näkymin tulee takuulla täyteen aika lyhyenkin ajan sisällä.

Back
Ylös Bottom