Online pelit...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viime kesänä tuli monta linkkiä kaikenmoisiin online peleihin eli kertokaas parhaat peli tähän threadiin.
Se yks seikkailupeli oli oikeen mukavaa ajankulua kun joutui joitain juttuja oikeen miettimäänkin.
Muutenkin sellaisia "pähkinöitä" ois mukava harrastella.
Eli linkit tänne... :whip:

-edit- Eli tämä oli se yks mukava peli: Mystery of time and space adventure

Mulla toi palikkatesti ei aukea... Jää vain harmaa ruutu...
Minkäköhän "codecin" se vaatii? ;)
Näihin firman koneisiin kun ei kaikkea ole edes asennettu ja kaiken mualiman turva-asetukset estää melkeen kaiken ajamisen... :curs:

Originally posted by cartman74
Mulla toi palikkatesti ei aukea... Jää vain harmaa ruutu...
Minkäköhän "codecin" se vaatii? ;)
Näihin firman koneisiin kun ei kaikkea ole edes asennettu ja kaiken mualiman turva-asetukset estää melkeen kaiken ajamisen... :curs:

Parempi kun et avaa, tossa pelissä menee hermot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by HooEee
Miksi? mitä se sanoo?

Uusin emon, prossun ja näytönohjaimen viime syksynä (olisko syy, toisaalta olen sen ihan uudelleen installoinutkin). AA suostuu käynnistymään jonka jälkeen menee pari minuuttia että rupeavat äänet ja kuva pätkimään pahasti, aivan kuin "muisti" alkaisi loppua, sitten ruutu vaan jämähtää paikalleen ja sitten onkin buutin aika. Kokeilin tätä n. 5 kertaa peräkkäin ja aina väillä olen yrittänyt joskos se toimisi, mutta ei, sama homma aina. Ihan DI-tason kaveriakin olen konsultoinut, muttei osannut neuvoa, joten pois jäi valikoimasta vaikkakin eräs parhaista ja realistisimmista FPS- peleistä olikin :(

edit: Pahinta onkin kun ei mitään virheilmoitusta tule, kun vaan kaataa koko systeemin, ettei oikein tiedä mistä vikaa hakea.

Originally posted by Sven Hassel
Uusin emon, prossun ja näytönohjaimen...

Vika voi olla näytönohjaimen tai äänikortin ajureissa.
onko sulla uusimmat ajurit?

Mikä näytönohjain ja äänikortti sulla on?

toisaalta AA:ssa on tällasia omituisia bugeja.

Uusimmat detot on jotka win98:n sopii, 41.09, nuo ainakin pelittävät muissa peleissä ja 3DMarkissa (2001 yli 10k, joten tehojen pitäisi riittää) hyvin. Näyttis on Creativen Geforce 4600Ti ja MSI:n emossa on integroituna Avance AC97 audio. Ja jotenkin luulen ettei minun koneelle "sovi" muutenkaan mikään uudempi Unreal-engine, meinaten Unreal2 teki samaa hommaa kanssa, ja p*skapeli Postal 2, joka on tehty tietääkseni juuri Unreal-warfare enginellä (sama kuin AA), teki presiis samaa homma, äänet ja kuva pätkii, sitten *pysähtyy* Vaikea sanoa mikä mättää, muttei muut pelit samalla tavalla kaadu (eikä yleensä kaadukaan).

Enkä ole edes emon asetuksia laittanut tappiin, vaan on kokonaisuudessaan ihan käyttövarmat stabiilit asetukset eikä mitään performance/overclocking-systeemejä.

Tosi outo juttu, mutta onneksi Enemy Territory toimii ;)

Joo, toi integroituna Avance voi hyvinkin olla se syypää!

Senkin voisit kokeilla mikäli mahdollista sillai et "suljet" sen äänikortin kokoonpanosta, en tiedä miten sun tapauksessa. Ehkä manualit kertoo
ja sitten kokeilet pysyyko peli pystyssä.

Ajuri vikaa epäilen joka tapauksessa koska se antaa pelin olla päällä jonkin aikaa ja sitten jumahtaa (unreal-engine).

Mun mielestä taas toi American armeija on aivan hanurista.
Wolffin ET:tä en ole pahimmin pelaillu, mutta RTCW:tä on netissä tullut lätkittyä useita kymmeniä tunteja..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom