Onkos hyvä ruokavalio dieettii/rasvanpoistoon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T_H
  • Aloitettu Aloitettu

T_H

Tämmönen:

aamupala:
90g kaurahiutaleita+sokeriton mehukeitto
tai 2palaa täysjyväleipää ja pari siivua rasvaton kinkku
lisäksi 20g proteiini+ 5g kreatiini+vitamiinit

välipala:
banaani+ 20g proteiini

päivällinen:
2palaa täysjyvä+kinkku ja paljon salaattia+ 20g proteiini

välipala:
rahka+ 20g proteiini

lounas:
200g lihaa tai kanaa tai kalaa+ 100g täysjyvämakaroni tai täysjyväriisi tai 300g peruna
paljon salaattia
1 täysjyväleipä
5g kreatiini

iltapala:
40g proteiini+rasvaton maito 4dl

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämmönen:

aamupala:
90g kaurahiutaleita+sokeriton mehukeitto
tai 2palaa täysjyväleipää ja pari siivua rasvaton kinkku
lisäksi 20g proteiini+ 5g kreatiini+vitamiinit

välipala:
banaani+ 20g proteiini

päivällinen:
2palaa täysjyvä+kinkku ja paljon salaattia+ 20g proteiini

välipala:
rahka+ 20g proteiini

lounas:
200g lihaa tai kanaa tai kalaa+ 100g täysjyvämakaroni tai täysjyväriisi tai 300g peruna
paljon salaattia
1 täysjyväleipä
5g kreatiini

iltapala:
40g proteiini+rasvaton maito 4dl

Jaa sä syöt ekaksi päivällisen ja sitten lounaan :D No mikäs siinä, lainaisitkos aikakonettasi mullekin :). No vitsit vitsinä ihan ok näyttää olevan tosin vähän voisi lisäillä terveellisten rasvojen määrää. Muuten paha sanoa kun ei tiedä painoasi ja pituuttasi. Kaloritkin voisit laskea, niin olisi paljon helpompi arvioida.

Tulee aika tyyriiksi kun säkki prodea menee abaut viikossa läpi :wtf:

Eipä se paistijauheliha sen halvempaa juurikaan ole. Tonnikalakin käy pidemmän päälle hiukan kuivaksi, mutta to each their own.

No joo pari kertaa oon korvannu muulla esim just kala tai raejuusto tai jogurtti vähärasvaisina.
Tuntuu ainakin vaikka on vasta toinen viikko tolla ruokavaliolla että treenikin kulkee paremmin.
Johtuu varmaankin siitä aika paljon että ikinä en oo aikaisemmin kiinnittänyt syömiseen huomiota,syönyt vaan kaikkea mahdollista epäsäännöllisesti yleensä painottuen iltaan.

No joo pari kertaa oon korvannu muulla esim just kala tai raejuusto tai jogurtti vähärasvaisina.
Tuntuu ainakin vaikka on vasta toinen viikko tolla ruokavaliolla että treenikin kulkee paremmin.
Johtuu varmaankin siitä aika paljon että ikinä en oo aikaisemmin kiinnittänyt syömiseen huomiota,syönyt vaan kaikkea mahdollista epäsäännöllisesti yleensä painottuen iltaan.
Kalorimääristä en tiedä mutta luulisin et on aika hyvin kohdallaan...:thumbs:

Tässä vois todeta että oon saanu tänä keväänä uutta potkua laihdutukseen kun olen tajunnut syödä tarpeeksi rasvaa sekä juoda runsaasti vettä. Tuolla runsaalla veden juomisella pysyy mahd. nestepöhö itselläni kurissa joten motivaatio säilyy huomattavasti paremmin esim. kun "mässypäivän" jälkeen ei ole olekkaan tullut +2kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom