- Ikä
- 41
Terve kaikille!
Tämä samainen posti oli jo tuolla aloittelijoiden osiossa, mutta ajattelin, että ehkä toiset mimmit osaa auttaa minua paremmin (ts. en saanut apua). Nyt ois neitosen tavoitteena hävittää pois ylimääräset kilot. Olen jo kauan yrittänyt aina vähän väliä käydä salilla, mutten jotenkin se on aina jäänyt kun ei ole oikein tiennyt mitä tehdä. Nyt olen tutustunut pakkotoiston sivuihin ja ajattelin alkaa tehdä arc:in 1-jakosta ohjelmaa. Tähän täytyisi saada selät kunnolla mukaan, sillä fysioterapeutti suositteli niska-hartia ongelmien takia hankkimaan lihasta selkään..:jahas: helpommin sanottu kuin tehty. Mutta tällästä ajattelin..
prässi 2x 6-15
jalkojenkoukistus 2x6-15
pohkeet 2x6-15
kyykky 2x6-15
alatalja 2x6-15
ylätalja 2x6-15
pystysoutu käsipainoilla 2x6-15
penkki 2x6-15
ranskalainen punnerrus 2x6-15
haukkari käsipainoilla 2x6-15
vatsat + selät ??
Ja koska tarkoitus on laihduttaa niin treeniohjelma seuraavan näköinen. Riittääkö muuten toi pump pelkäksi aerobiseksi?
ma lepo
ti sali
ke pump
to sali
pe pump
la lepo/sali
su lepo
tommosta ajattelin. Loppuu tän kuun lopussa salikortti, eikä ole enää varaa ottaa, mutta onneksi voin käydä koulun salilla, ja pumpeissa käyn sitten ilman korttia, jos rahat riittää.
Ja ruokavalio ois seuraavan näköinen:
klo 6.00 maitokahvi, 2xruisleipä, 2xkinkku, 2xjuusto, rasva
9.00 viili/hedelmä + vihreä tee
11.30 salaatti/keitto + raejuusto/tonnikala/muna
14.00 viili/hedelmä
16.30 jos treeni pian ni hedelmä/leipä muuten kunnon lämminruoka
20.00 jos ennen treeniä ei ehtiny syömään kunnolla, niin lämminruoka, muuten joku proteiinipitonen iltapala (munakas/rahka)
Niin, syön lepopäivinä 1200kcl ja treenipäivinä 1500 - 1600 kcl. Nämä laskettu kalorilaskuri.fi mukaan.. en tiedä sitten onko liian vähän vai miten..
Nyt olen kyllä huomannut, että on vaikea saada edes tota 1500kcl täyteen.
Tämmöstä, miltä näyttää/tuntuu.. ??
Kiitoksin jo valmiiksi
Aya
Tämä samainen posti oli jo tuolla aloittelijoiden osiossa, mutta ajattelin, että ehkä toiset mimmit osaa auttaa minua paremmin (ts. en saanut apua). Nyt ois neitosen tavoitteena hävittää pois ylimääräset kilot. Olen jo kauan yrittänyt aina vähän väliä käydä salilla, mutten jotenkin se on aina jäänyt kun ei ole oikein tiennyt mitä tehdä. Nyt olen tutustunut pakkotoiston sivuihin ja ajattelin alkaa tehdä arc:in 1-jakosta ohjelmaa. Tähän täytyisi saada selät kunnolla mukaan, sillä fysioterapeutti suositteli niska-hartia ongelmien takia hankkimaan lihasta selkään..:jahas: helpommin sanottu kuin tehty. Mutta tällästä ajattelin..
prässi 2x 6-15
jalkojenkoukistus 2x6-15
pohkeet 2x6-15
kyykky 2x6-15
alatalja 2x6-15
ylätalja 2x6-15
pystysoutu käsipainoilla 2x6-15
penkki 2x6-15
ranskalainen punnerrus 2x6-15
haukkari käsipainoilla 2x6-15
vatsat + selät ??
Ja koska tarkoitus on laihduttaa niin treeniohjelma seuraavan näköinen. Riittääkö muuten toi pump pelkäksi aerobiseksi?
ma lepo
ti sali
ke pump
to sali
pe pump
la lepo/sali
su lepo
tommosta ajattelin. Loppuu tän kuun lopussa salikortti, eikä ole enää varaa ottaa, mutta onneksi voin käydä koulun salilla, ja pumpeissa käyn sitten ilman korttia, jos rahat riittää.
Ja ruokavalio ois seuraavan näköinen:
klo 6.00 maitokahvi, 2xruisleipä, 2xkinkku, 2xjuusto, rasva
9.00 viili/hedelmä + vihreä tee
11.30 salaatti/keitto + raejuusto/tonnikala/muna
14.00 viili/hedelmä
16.30 jos treeni pian ni hedelmä/leipä muuten kunnon lämminruoka
20.00 jos ennen treeniä ei ehtiny syömään kunnolla, niin lämminruoka, muuten joku proteiinipitonen iltapala (munakas/rahka)
Niin, syön lepopäivinä 1200kcl ja treenipäivinä 1500 - 1600 kcl. Nämä laskettu kalorilaskuri.fi mukaan.. en tiedä sitten onko liian vähän vai miten..
Nyt olen kyllä huomannut, että on vaikea saada edes tota 1500kcl täyteen.
Tämmöstä, miltä näyttää/tuntuu.. ??
Kiitoksin jo valmiiksi
Aya