Onko tämä perä paranneltu silikonilla ? Mielipiteitä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan normaali rehevä tummanahkainen peppu, minun mielestä. Kyllä tuohon tekis temput.

Tulipa asiallinen 400. viesti :kippis1:

Ei mulle kotiin ainakaan...

Toi perse ei mahdu 2:n lapsen jälkeen kaupan kassojen välistä läpi. Mene siinä sitte parin lapsen kanssa kauppaan rankan työpäivän jälkeen ku muija levittää telalla selluliitin poisto ainetta perseeseen... EIH, hrrr tuli ihan kylmät väreet. :urjo:

japa sanoi:
Ehkä tuossa pepussa on tosiaan liikaa potenteliaalia levitä iän myötä....

No joo, jos tuolla tavalla ajattelee... Mutta juuri tuollaisena ja nyt se kyllä aiheuttaa pienen ohitsekiitävän mielihyvänvärinän sattuessaan verkkokalvoille (jos oikein runollisesti asian esittää ;) )

Nitsku sanoi:
No joo, jos tuolla tavalla ajattelee... Mutta juuri tuollaisena ja nyt se kyllä aiheuttaa pienen ohitsekiitävän mielihyvänvärinän sattuessaan verkkokalvoille (jos oikein runollisesti asian esittää ;) )
Jep kyllä sitä muutaman kerran tuikkais mutta ei se pysyvästi tuohon sohvalle jäis :D

No jos tolla muijalla on silikooni-arse, niin olis se voinut kyseiset aineet tunkee mieluummin rintoihinsa.

superpohje sanoi:
Fat-ass!
Mä en tajuu tota naisten uutta muotia, että kaikilla "pitää" olla hirvee getto-bootie. Ei ainakaan iske muhun yhtään...

Se on vain mukautumista. Juunou, läskien naisten määrä kasvaa, isojen perseiden määrä kasvaa. Ja täytyyhän sitä perimääkin jatkaa... :D

Back
Ylös Bottom