Onko tämä mahdollista?

Maltoon pakko heittää pieni juttu kaverilta, joka soitteli Wrangelle, että saisko semmosen ison säkin maltoo? Ne sieltä kyseli takasin, että eikö se eka tullut perille viime viikolla? Joo tuli, mutta söin jo.

Päivässä kiskoi kilon verran maltoo muun sapuskan lisäksi. No... kamu oli sillon kovan tason triathlonisti ja se on kieltämättä semmonen laji, millä oikeesti voi koittaa laihduttaa 😀 Ns. lepopäivänä tehtiin vain kaks treeniä.. heh.
Uimareille vähän sama juttu.
Ne treenaa ihan älyttömiin määriä Vesi elementtinä mahdollistaa sen.Ei käy niveliin.
Mulla on kaks tyttöö jotka ui aikoinaan kilpaa.
Olin yhdessä palaverissa kun valmentaja sanoi että pitää syödä niin paljon kuin pystyy ja kaloreita on saatava.
Sinällään maltoa eivät energianlähteenä käyttäneet ja palkkarit oli ihan normaaleja joita puntilla käytetään.
Uimarit tahtoo vaan pyöristyä uran lopetettuaan Onneksi mulla vanhempi tyttö on urheilullinen ja käy puntilla ja lenkillä säännöllisesti ja on muutenkin jämerä On muuten nytkin isänmaata upseerin arvoisena puolustamassa.
Kysyin että nukkuiko Niinistö samassa teltassa Ei ollut nukkunut mutta oli kuulema helvetinmoinen mediahässäkkä
Eli on kertaus harjoituksissa juuri nyt.
Nuorempi on vähän laiskempi ja pyöristynyt melkoisesti.
Minusta se on toisaalta hyvä koska oli nuorempana sellainen kaunotar että pojat oli lääpällään
Ei tarvii niin paljon pelätä sen puolesta kun ei ole niin himoittava kohde jollekin ahditelijalle,
No Off topic juttuja.

N

Joo Vielä noista vanhoista treenimetodeista -90 luvulla
Mun guru sanoi että maastavedosta palautumiseen menee ainakin se 2 vk
Tästäpä johtuen en sitten tehnytkään maastavetoa ennen 2010 lukua jolloin jonkun aikaa crosfittasin ( muistaakseni joku 175 kg tuli silloinkin kylmiltään)
Sillon kun aikoinaan kokeilin niin nostin 200kg sitä treenaamatta Tosin tein niitä kakolanjulle kyyhkyjä siteillä ja vyöllä joka varmaan otti vähän alaselkäänkin.

Mave on mun mielestä vähän erityinen liike. Siinä saa helposti vedettyä itsensä sellaiseen jumiin ettei muissa liikkeissä onnistu.
Sanotaan vaikka 10x sarja jossa failaat viimeisen ja edellisessäkin on vähän perse karannut ja selkä alkanut pyöristymään…
Saattaa hyvin mennäkin 2vkoa ennen kuin alaselkä taas pitää. Eikä siis tarvitse olla mitään rikki.
Toisaalta lähelle failurea on ”helppo” mennä kun tangosta voi vaan päästää irti ja se siitä.

Voi taivas
Ja ette sitten usko joitain minun juttujani niin mites tämän selvitätte🙄

Huhhuh. On kyllä uskomatonta. Jos joku sanoisi että 16-vuotias penkkaa 234 kg raw niin paskapuheeksi menis samantien. Mutta totta se vaan on perkele. Jännä nähä miten kehityskaari menee. Tosin ei ehkä suuntaudu voimailuun jos rahkeet riittää jenkkifutiksessa pitkälle ja miljonääriksi.

Luulis että tollane lahjakkuus jos laittais seuraavat 15v kaikki peliin voimailuun niin kaikki ennätykset menis uusiksi.

Voi taivas
Ja ette sitten usko joitain minun juttujani niin mites tämän selvitätte🙄

On kyllä luonnonoikku kaveri, 125kg nosti jo 12 vuotiaana. Ja nykyään näyttää 10 vuotta ikäistään vanhemmalta.

Onko tämä vahinko oikeasti vai suunniteltu juttu?😳

View: https://www.youtube.com/watch?v=jh51jXqJldk

Näyttää suunnitellulta, ku tekee muilla videoilla tota tarkotuksella, ja kaiken maailman kikkailuja muutenki. Kova jätkä kyllä. Ai Saatana miten komia kyykky. Tolleen se tehään tai gtfo. Offtopic, mut katoin ton videoita, & olin lievästi yllättyny, että noin syvä kyykky onnistuu tältä tyypiltä, mutta pistooli oli silti aika mahottomuus toisella videolla :unsure:. Henk. koht oon sitä mieltä, että pistooli ei vaadi välttämättä massiivista nilkan liikkuvuutta, jos mm. lonkka aukee noin paljo mitä tällä äijjällä.

View: https://www.youtube.com/watch?v=63bCcRGfRlQ&ab_channel=JussiKangasvieri

Back
Ylös Bottom