Onko sellasia rullaluistimia..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hänmies
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
46
..joista lähtis kenkäosat irti niistä kiskoista? joskus on ainaki rossignolilla ollu mutta eipä taida olla enää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hypno valmistaa. Löytyy melkein joka kaupasta.

Tällaiset löytyy meikäläiseltä. Muistaakseni Hypno Scout oli malli. Ainoa miinus on se, että kenkä on kohtuullisen lämmin kesällä.

no ton näkösiä justiinsa. eikä mua se kuumuus haittaa, hikoileepa enemmän.. sellanen kysymys vielä että onko toi liitos/kiinnitys oikeesti toimiva eli eihän ne lonksu ja kolise ku luistelee?

Mulla oli jokunen vuosi sitten Hypno Sundancerit, ja tiukasti istui kenkä ja "teräosa", eli sen puoleen ei ollut mitään valittamista. Ne oli muuten vaan aika kämäset, mutta varmaan kyseiseltä valmistajalta löytyy laadukkaampiakin luistimia.

mistä ihmeestä noita hypnon luikkareita vois ostaa ku ei pikasella ettimisellä mistään löydy. :david:

Ei miulla ainakaan kolise mihinkään, erittäin jämäkkä kiinnitys ja helppo irroittaa.

Itse ostin Prismasta. Ainakin Sportialla olen noita nähnyt viime kesänä. Kyllä noita mielestäni markkinoilla liikkuu jonkin verran.

Saat mun vanhat rossarit vaikka ilmaseks... surkee kenkä ja painaa tonnin. Kiskon irritys ja kiinnitys kävi kyllä näppärästi... koko ois 42 :)

täytyypä käydä vaan kattelemassa jos jostain noista kaupoista sattuis löytymään tollasia luikkareita. ja kiitoksia vaan Randomille tarjouksesta mut mun kajakit on skidisti isommat eli ei mahdu. :)

Kyllä mä ainaki olen nähny kenkiä joihin saa rullat kiinni,mutta en usko,että niillä on yhtä hyvä luistella kuin tavallisilla rullaluistimilla.

noniin. ostin salomonin motion 8.0ti -luikat ja hylkäsin ajatuksen irrotettavista kengistä. samalla hommasin repun johon saa ne luistimet kiinni ja kengät sinne reppuun. problem solved. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom