Onko palautusjuoma kondiksessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ban
  • Aloitettu Aloitettu

Ban

Kysyisin semmoista että onko allaolevalla palautusjuomalla mahdollisuus palautua/kasvaa mahdollisimman hyvin.
Ps. Nyt liikutaan budjetti luokassa..

1dl ProPower Whey:
Ravintosisältö / 100 g :
Proteiinit 81.00 g
Hiilihydraatit 9.00 g
Rasvat 4.50 g
Energia 395.00 kcal

1dl Maltodekstriini
Ravintosisältö / 100 g :
Hiilihydraatit 95.00 g
Proteiinit 0.00 g
Rasvat 0.00 g
Energia 380.00 kcal

1 tabu Stress B-Complex+Vit. C
Sisältää reilusti kaikkia B-vitamiinejä sekä c-vitamiinin.

Banaani ja ripaus destroosia joukkoon

Ominaispainoa noille protskulle/maltolle en valitettavasti tiedä..
Omapaino tällä hetkellä on 78kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lyhyestä virsi kaunis:ON

edittiä:Niin no tuo mahdollisimman hyvin on sitten taas niin suhteellinen käsitys....

Kyllä tuo mun mielestäkin hyvä on! Ja muistaahan sopii, ettei pelkästään tolla palautusjuomalla kasva, vaan sillä koti-ruoalla, jota sä tietenkin syöt paljon..(tuo siis treenin ja levon lisäksi)

Originally posted by Olbe
Lyhyestä virsi kaunis:ON

...sikäli mikäli tuo protsku ei ole mitään perusheraa vaan mitälie hydrolisoitua / ionivaihdettua enivei helpommin imeytyvää proteiinia

Tulee sitä suht paljon syötyä...
Lisäksi viekä ateroiden välillä "kotipolttoista" massajuomaa..
Kananmunavalkuaista, tuota protskua/maltoa, suklaan makuista massajuomaa jne...
4kiloa saanut massaa (lue läskiä) kahdessa kuukaudessa :D

Ja tämmöinen olis nykyinen treeni ohjelma.
Kaippa sekin olis sinnepäin...

MA
rinta/hauis

TI
Jalat

TO
Selkä

PE
Olkapäät/Ojentajat

Vkl vapaata

Ps. tuossa siitä purkista kuva:
http://www.go4fit.com/show_image.php3?Id=125

"Ultrasuodatettu heraproteiini" :confused:

Ennen käytin Sf-protein tuotteita mutta tämä ainakin pierettää huomattavasti vähemmän :D

Originally posted by Jortsu

...sikäli mikäli tuo protsku ei ole mitään perusheraa vaan mitälie hydrolisoitua / ionivaihdettua enivei helpommin imeytyvää proteiinia

En usko,että on,mutta eipä sillä varmasti niin järisyttäviä vaikutuksia ole,varsinkin kun kaveri on luultavasti? aika alussa tulevalla kehonrakennus urallaan.Pääasia,että treenin jälkeen heraa vetää vaikka sitten vähän hitaampaa...Itse en ole noissa pilkotuissa vs. normaali mitään eroa huomannut,eikä siitä vissiin ole mitään tutkimustakaan tehty mikä eron osoittaisi?Käytän itse silti pilkottua ja tavallista sekaisin.

Originally posted by Olbe

En usko,että on,mutta eipä sillä varmasti niin järisyttäviä vaikutuksia ole,varsinkin kun kaveri on luultavasti? aika alussa tulevalla kehonrakennus urallaan.Pääasia,että treenin jälkeen heraa vetää vaikka sitten vähän hitaampaa...Itse en ole noissa pilkotuissa vs. normaali mitään eroa huomannut,eikä siitä vissiin ole mitään tutkimustakaan tehty mikä eron osoittaisi?Käytän itse silti pilkottua ja tavallista sekaisin.

Eikös se nyt ole ihan yleisessä tiedossa että valmiiksi pilkottu imeytyy nopeammin ja näin ollen auttaa nopeammin katoboliseen tilaan...? Onko sillä sitten loppujen lopuksi suurtakaan merkitystä kasvamisen kanssa, en tiedä, mutta kai siiinä ainakin se klassinen plasebovaikutus on...

Originally posted by Ban
Lisäksi viekä ateroiden välillä "kotipolttoista" massajuomaa..
Kananmunavalkuaista, tuota protskua/maltoa, suklaan makuista massajuomaa jne...
.
.
MA
rinta/hauis

TI
Jalat

TO
Selkä

PE
Olkapäät/Ojentajat

Vkl vapaata
.
.
Protskua+maltoa ja massajuomaa?? proteiini+malto (+kreatiini+glutamiini) = massajuoma, et mun mielestä enää toista gaineri-pönikkää kaipaa! noissa gainereissa on paljon sokeria ja vähän proteiinia, siis tuota ylimääräistä niillä saa kerättyä, mutta muuten mun mielestä kuiteskin aika hyödyttömiä..tämä siis vain mun mielipide.

Sit tosta ohjelmasta. jalat ja selkä peräkkäisillä treenikerroilla ei ole hyvä, vaikka siinä välipäivä onkin! Varsinkin jos (ja toivottavasti) teet kyykyn ja maastanoston..Eli ehdottaisin, että vaihdat olkapää+ojentaja- ja selkäpäivän paikkaa.

Eikös se nyt ole ihan yleisessä tiedossa että valmiiksi pilkottu imeytyy nopeammin ja näin ollen auttaa nopeammin katoboliseen tilaan...?

tai siis anaboliseen tilaan... Palautusjuoman tarkoitushan on nujertaa se katabolinen tila...

Originally posted by IzoBazzo

tai siis anaboliseen tilaan... Palautusjuoman tarkoitushan on nujertaa se katabolinen tila...

No voi video... Eikö tuo mun lause tarkoittanut juuri sitä? Antibiootit auttavat tulehduksiin - ei tarkoita sitä että ne aiheuttavat tulehduksen... ziisus...

Originally posted by IzoBazzo

No sitähän Jortsu tossa just meinas!Miten nyt joku voi tuonkin väärin ymmärtää?

Eikös se nyt ole ihan yleisessä tiedossa että valmiiksi pilkottu imeytyy nopeammin ja näin ollen auttaa nopeammin katoboliseen tilaan...? Onko sillä sitten loppujen lopuksi suurtakaan merkitystä kasvamisen kanssa, en tiedä, mutta kai siiinä ainakin se klassinen plasebovaikutus on...

Yleisesti tiedossa joo,mutta ei ainakaan viimeksi kun jonkun tutkimuksen luin,ei ollut saatu oikein eroja käyttikö pilkottuja vai tavallista heraa.Se oli kyllä huomattu,että nimenomaan hera vaikuttaa parhaiten treenin jälkeen.

No voi video... Eikö tuo mun lause tarkoittanut juuri sitä? Antibiootit auttavat tulehduksiin - ei tarkoita sitä että ne aiheuttavat tulehduksen... ziisus...

Nou probleemos, luin ton lauseesi tyyliin "imeytyy nopeammin ja johtaa nopeammin kataboliseen tilaan..."

Sorry :kippis1:

Originally posted by jpm

Protskua+maltoa ja massajuomaa?? proteiini+malto (+kreatiini+glutamiini) = massajuoma, et mun mielestä enää toista gaineri-pönikkää kaipaa! noissa gainereissa on paljon sokeria ja vähän proteiinia, siis tuota ylimääräistä niillä saa kerättyä, mutta muuten mun mielestä kuiteskin aika hyödyttömiä..tämä siis vain mun mielipide.

Sit tosta ohjelmasta. jalat ja selkä peräkkäisillä treenikerroilla ei ole hyvä, vaikka siinä välipäivä onkin! Varsinkin jos (ja toivottavasti) teet kyykyn ja maastanoston..Eli ehdottaisin, että vaihdat olkapää+ojentaja- ja selkäpäivän paikkaa.

-Jeps, en osta enää tuota "massanlisääjää", saman homman saa kyllä itse sekoittamalla. Syön vain tuon pänikän loppuun.

-Vaihdanpa nuo treenipäivät vielä, sillä teenhän perusliikkeet (kyykky/maastaveto) :D

Thänks!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom