Onko NRJ ruvennu sensuroimaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ollu uskoa korviani, kun salilla kesken kyykkylämmittelyjen tuli radiosta Apulannan Pahempi toistaan biisi. Mä en oo varma kuulinko väärin, mutta mun mielestä siinä "ja niin helvetin ylpeet" kohdasta oli tämä HELVETIN sana poistettu. Aika uskomatonta, jos se tosiaan oli niinkuin mä kuulin. Toisaalta NRJ:ltä tota voi odottaakkin.

Ja Gwen Stefanin yhdestä kappaleesta shit on hävinnyt kuulemma johonkin.

Ameriikan malli rantautuu Suomeen. Kohta varmaan aletaan myös puhumaan pidättäytymisestä seksistä ennen avioliittoa. Aika erikoista, että Suomessakin on lähdetty tälle linjalle. Jenkeistä sen vielä uskoo, mutta että Suomessa...

Onneksi nyt ei hirveästi tarvitse NRJ:tä kuunnella, kunhan muut kanavat eivät vain sorru samaan.

Myth sanoi:
Ameriikan malli rantautuu Suomeen. Kohta varmaan aletaan myös puhumaan pidättäytymisestä seksistä ennen avioliittoa. Aika erikoista, että Suomessakin on lähdetty tälle linjalle. Jenkeistä sen vielä uskoo, mutta että Suomessa...

Onneksi nyt ei hirveästi tarvitse NRJ:tä kuunnella, kunhan muut kanavat eivät vain sorru samaan.
Ei se mitään jos amerikan malli tulee Suomeen. Silloin leffoissa ei saa kiroilla ollenkaan, mutta veri saa roiskua ja leffojen raiskaamiset pätkimällä loppuu.

Mike sanoi:
Ei se mitään jos amerikan malli tulee Suomeen. Silloin leffoissa ei saa kiroilla ollenkaan, mutta veri saa roiskua ja leffojen raiskaamiset pätkimällä loppuu.

No se vasta olis koomisen näköistä/kuulosta. Toinen mun kauheskenaarioista olis yleinen leffojen dubbaus, siitä en ehkä toipuisi, kun taas NRJ:n sensurointi ei mua niin hirviästi kosketa. Mitenkähän muuten NRJ:n livekeikoilla? Onko sielläkin joku painamassa nappia näiden kiroilevien artistien kirosanojen kohdalla :D

Pian Pelle Miljoonakin joutuu levyttämään piisinsä uudestaan radiosoittoa varten..."Tahdon rakastella sinuaaaa.... musta vasta kun pappi on sanonut aamenen..."

Tulee muuten järkyttävän paskaa musaa näiltä hittiasemilta.

Salilla vituttaa kun yrität ottaa aggrea päälle sarjaa varten ja kajareista tulee jotain vitun sara nunesia tai within temptationia jossa jotain vingutaan ja valitetaan. Tarkoituksena on hommata kannettava mp3-soitin ja ladata se täyteen deathia ja bläkkistä yms. niin voi alkaa jo puhua treenaamisesta. :evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dr Evil sanoi:
Joo NRJ nyt on niin :david: kuin vaan voi olla, voisivat keskittyä enemmän pedofiilien kuin biisien sensuroimiseen.
Nyt taisi mennä kanavat sekaisin. Kiss FM taisi olla se pedofiilikavava eikä NRJ!?

iivili sanoi:
NRJ, KissFM ja Nova = shit music only. Kiitos insinööreille mm. mp3:sta. :D

Olen samaa mieltä noista kolmesta mutta Radio City on kyllä yllättänyt minut postiiviisesti. Sielläkin on kyllä kaikenlaista mainos skeidaa mutta musiikki on kohtuulista.

Myth sanoi:
Toinen mun kauheskenaarioista olis yleinen leffojen dubbaus, siitä en ehkä toipuisi

Ei taida olla pelkoa, sen verta arvokkaita nuo ääninäyttelijät kuitenkin ovat, ettei ole taloudellisesti kannattavaa (LUOJAN KIITOS, vaikka en sinuun uskokkaan, sorry buddy). Piirretyt ja (muut) lastenohjelmat ovat asia erikseen, kun niiden kohdeyleisö on englantia taitamattomat lukutaidottomat väestönedustajat.

Suomeksi dubatuista löytyy tosin yksi poikkeus hyvään suuntaan: Nikke Knatterton. Alkuperäinen saksalainen ei ole läheskään niin härski kuin suomenkielinen dubbaus, siinä on kyllä lastenohjelmaa kerrakseen :D
Toinen loistava suomennos on Linnunradan käsikirja liftareille - radiokuunnelma, Heikki Kinnunen on vain niin täydellinen ääninäyttelijä.

Mike sanoi:

Entäs seksikohtaukset? Haittaako niiden sensurointi ketään? Itse impotenttina ei kyllä yhtään...

Haukutaan nyt tähän samaan putkeen se tenkasen aamushow,ei pysty enää kuuntelemaan sitä tenkasen rääkymistä :curs:

Miksei ole sellasia radiokanavia jotka soittas vaan kunnon metallimättöä ja toisaalta trance-tykitystä ála di.fm, sinne väliin vaan mainoksia millä kustannettas royaltit, mutta ei mitään vitun vammasia muka vitun hauskoja juontajia tms... Myös tällänen oikea musa-tv-kanava olis kova, ehkä MTV2:nen vois olla? mut esim MTV:ltä tulee nykyään ihan kaikkee muuta ku musiikkia ja sekin vähä mitä tulee on täyttä sontaa.. vittu syntyyks nykyään enää bändejä ollenkaan vai onko vaan ahneita levy-yhtiöitä jokka tehotuottaa copypaste sontaa kauniiden keulakuvien avulla ja repii vielä vitulliset rahat siitä, sit kehtaa vielä syyttää että miks jengi imee mp3:ia.. :curs:

Johnny sanoi:
Tulee muuten järkyttävän paskaa musaa näiltä hittiasemilta.

Salilla vituttaa kun yrität ottaa aggrea päälle sarjaa varten ja kajareista tulee jotain vitun sara nunesia tai within temptationia jossa jotain vingutaan ja valitetaan. Tarkoituksena on hommata kannettava mp3-soitin ja ladata se täyteen deathia ja bläkkistä yms. niin voi alkaa jo puhua treenaamisesta. :evil:

Tuo muuten häiritsee minuakin. En ole vielä saanut niin kovaa keskittymistä päälle, että en kuulisi tuota hittimusiikkikanavaa, mikä salilla yleensä soi. Latistaa yllättävän paljon, kun tulee musiikkia tyyliin Rasmus (toiset tietysti tykkää). Eilen tosin oli City päällä ja sattui jopa Iron Maidenia pukkaamaan kovan kyykkysarjan aikaan. Pahin oli silti kerran vieraillessani Myyrmäen uimahallin salilla, jossa soi joko sävelradio tai kansanradio...

Jos sitä saisi jostain rahat kokoon tuota MP3 soitinta varten, niin sillähän tuo ongelma korjaantuisi.

Back
Ylös Bottom