Onko Mimmeillä moottoripyöriä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NiFi
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kevät tulee ja ajelin oman pyöräni juuri mökiltä kotipihalle, ja tuli mieleen kysellä,
että moniko mimmi ajaa moottoripyörää?

:dance:

Itsellä Yamaha FZ600. :thumbs:

Saako osallistua keskusteluun jos ajaa äijäkkeen pyörällä? Tosin se osti just tänään uuden, enkä muista minkä. :D Jonku tonnisen Yamahan.

Meiltä löytyy Honda CBR 1100 xx, toistaiseksi kyydissä istun mutta polte omaan pyörään on ollut kova jo muutaman vuoden. Se on vain taloudellisesti nyt mahdotonta.

On, ostettin tähän perheeseen Cagiva Raptor 1000:nen reilu viikko sitten. Miehellä on kortti, mut mun pitäis sit tänä kesänä vielä ajaa kortti, et pääsisin ajelee sillä. Tuli kyllä mieleen että on aika tehokas pyörä näin aloittelijalle, mut jospa se siitä...:D Käyn kokeilee jossain korvessa ajemassa nii tietää kannattaako ees yrittää sitä korttia. Oon nimittäin ihan noviisi näissä moottoripyörillä ajoissa:thumbs:

Juu löytyy jo viimeisten 10 vuoden ajalta. Nyt mallina Honda CBR 600 jonka kanssa on tultu kierreltyä sekä koti- että ulkomaat.
Pahin ajamisen polte on jo hävinnyt pari vuotta sitten. Ja nyt kun perheenjäseneksi tuli pieni karvakorva jota ei haluaisi paljon jättää yksin, niin harkitsen vakavasti pyörästä luopumista. Vastentahtoisesti tosin :(
Tulikohan tästä pyörän myynti-ilmoitus... ;)

Istun sujuvasti Suzuki Hayabusan pelkääjän paikalla, nyt alkaa 3 kausi. Kumma kyllä tykkään olla pärrän kyydissä, minä joka haluan aina itse junailla kaiken. Bussilla matkaa tehdessä ei tosin tule aika pitkäksi :)
Pyöräkuumetta hillitsee oman pituuden puute, kun mittaa on 150cm ei sopivia pyöriä ihan joka mutkan takana kasva.
Katsotaan kesän Euroopan reissun jälkeen, josko alkaa itse ajaminen kiinnostamaan enemmän :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Täältä löytyy 2 pyörää. Toinen on kaupan (wink wink).

Eli Yamaha FZS 600 vm. 2002 (pikkusportti) ja Kawasaki vn900 vm. 2006 (custom).
Jammu on näistä myynnissä (http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=559740) eli Kawalla ajelen tällä haavaa.

Sporttikärpänen iski aikoinaan, mutta nyt keskityn laiskaan custom-ajeluun :)

Viime syksynä ajoin vihdoin kortin vuosien haaveilun jälkeen. Kyydissä en suostu istuun, aina pitää itte saada ajaa. Maaliskuussa ostin pyörän ja pari viikkoa sitte otin sen käyttöön. Eli reilut 500km on motoristin uraa takana :)
Customit on aina kolahtaneet muhun, joten oma on Honda VT 600 Shadow. Toi on hyvä ensipyörä, katotaan sitte miltä loppukesästä tuntuu...

Mä oon pienestä asti haaveillut omasta moottoripyörästä :rolleyes: Aion kyllä jonain päivänä toteuttaa haaveeni - ajaa kortin ja alkaa säästää omaan pyörään. Ois niin nannaa...

Omaa moottoripyörää tai edes ajokorttia ei vielä tällä hetkellä löydy taloudellisista syistä, mutta haaveissani huristelen pitkin maita ja mantuja. :rolleyes: Ehkä vielä joskus..! :)

Kortin ajamista harkinnu tänä kesänä, mut saas nähä uskaltaako sitä täällä suurkaupunnissa ajella =) siskon kyydissä tullu pörräiltyä muutamana kesänä...ois siis jo pyöräkin tiedossa...

Mullakaan ei VIELÄ omaa ole mutta aion kyllä hankkia kunhan sen kortinkin ensin hankkii. Taloudellinen tilanne tällä hetkellä puskee vastaan unelmia :/
mutta viimeistään ensi kesänä (siis kesä 2009) ajelen pärrällä!
Avopuolisolla on Suzuki TL 1000 R, aivan mielettömän ihana peli....
Honda CBR 600 RR olisi ehkä sellainen mun unelmapyörä ainakin sitten "ensipärräksi".
Ja mustana tietenkin ;)

Kyytiläisenä myös. Kortti ollut kevari-ikäisestä saakka :) Rahapuoli vaan tökkii kovasti. Mieluummin ite tietty ajaisin, mutta minkäs sille sitten voi.. Kyydissä istuminen helppaa edes vähän, kunhan relaa vaan eikä ajattele sitä miten hienoa olis ite ajaa :D

Mullakin mahdollisesti jo tänä kesänä kortin ajo edessä. Pyöräkuume olis kova, mutta rahatilanne on myös huono. Samoin talvisäilytys mietityttää. Missä te muut autotallittomat kerrostaloasukit säilytätte talvisin moottoripyöriä?

Myös oma moottoripyörätietoisuus on erittäin hataraa, millainen pyörä ylipäänsä sopisi aloittelijalle? Nimenomaan sporttipyörät näyttävät omaan silmään parhailta.

Kolmas kesä pyörän kanssa menossa. Tosin tätä kautta en vielä oo päässyt aloittamaan... Mopona sellainen Suzuki gzs-r 600. Vanha, mutta hyvä :D

Joku täällä harmitteli lyhyyttään, ettei siksi voi ostaa pyörää, niin ei muuta kuin joko oma mies laskemaan pyörä tai sitten kauppiaalta samalla kyselet, että laskevat sen alemmas! Kyllä siihen konstit löydetään, että saa sopivan pyörän!

Nimimerkillä "155 senttiä kovaa ääntä"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom