Onko mahdollista ?!? (kysymys mm. vatsalihaksista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bloom
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Heippuli!
Katselin tuossa TAAS kuvia ja haastatteluja ja mieleeni nousi TAAS se sama kysymys mikä aina...Elikkäs, mitenkä tuommoisen litteän ja tiukan vatsan saa?! Olen nyt reenannut vuoden päivät enemmän ja vähemmän intensiivisesti ja vatsatreenit teen 2-3 kertaa viikossa...Aerobiset luultavasti ihan kohdallaan kun joka päivä vähintään 30min juoksua/reipasta kävelyä tai sitten crosstrainerilla...Ruokavaliossa puuroa, kanaa, lihaa, vihanneksia, rahkaa, ruisleipää, munia jne......Ja sittenkä yhen lapsen äitinä mielessä myös että voiko saada noin tiukkaan kuntoon vatsan...Joku onnistunut voisi laittaa viästiä ja vatsatreenivinkit OTAN VASTAAN! kiitosta tuaas, arvon naiset! :rolleyes: NIIN, ja mitenkä saan avatarin tuohon?! Asetuksista katoin ja siinä on ruksi kohdassa "do not use avatar" ja se ei lähde ei sitten millään puis! Auttakee ny siinäki sitte....prkl :curs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
[/IMG]
Heippuli!
Katselin tuossa TAAS kuvia ja haastatteluja ja mieleeni nousi TAAS se sama kysymys mikä aina...Elikkäs, mitenkä tuommoisen litteän ja tiukan vatsan saa?! Olen nyt reenannut vuoden päivät enemmän ja vähemmän intensiivisesti ja vatsatreenit teen 2-3 kertaa viikossa...Aerobiset luultavasti ihan kohdallaan kun joka päivä vähintään 30min juoksua/reipasta kävelyä tai sitten crosstrainerilla...Ruokavaliossa puuroa, kanaa, lihaa, vihanneksia, rahkaa, ruisleipää, munia jne......Ja sittenkä yhen lapsen äitinä mielessä myös että voiko saada noin tiukkaan kuntoon vatsan...Joku onnistunut voisi laittaa viästiä ja vatsatreenivinkit OTAN VASTAAN! kiitosta tuaas, arvon naiset! :rolleyes: NIIN, ja mitenkä saan avatarin tuohon?! Asetuksista katoin ja siinä on ruksi kohdassa "do not use avatar" ja se ei lähde ei sitten millään puis! Auttakee ny siinäki sitte....prkl :curs:

Avatarin saat liittymällä VIPiksi.

Tiukan vatsan saat polttamalla rasvan siitä lihasten päältä.

Lapsiasiasta ja sen jälkeisyydestä en sitten mitään tiedäkään.

Fitnesskilpailijoillakin (Riitta Randström ja Heli Tuutti nyt ainakin tulevat ekana mieleen) on lapsia, joten lapsensaanti ei missään tapauksessa ole esteenä kuntoon pääsemiselle.

Oletko, Bloom, lukenut oikein ajatuksen kanssa nuo "mimmien treeniohjelmat" ja "mitä söit tänään/eilen"-ketjut? Jos et, niin teepä se nyt heti ekaksi - niistä saat jo aika hyvät eväät lähteä suunnittelemaan omia treenejäsi ja syömisiäsi. :)

Litteä vatsa: hyväkuntoiset syvät vatsikset (pitävät vatsan sisällä) ja tietysti riittävän vähän rasvaa. Mulla on aina ollu litteä maha, vaikka pinnalliset vatsikset onkin olleet huonossa kunnossa. Pinnalliset vatsalihaksethan tuovat vatsaan luonnollisestikin lihasmassaa, mutta myös nätin muodon. Eli: oletko treenannut syviä vatsalihaksiasi riittävästi/ ollenkaan?

Kerrotteko rakkaat naiset parhaat syvien vatsojen treeniliikkeet minulle ja suunnilleen sen, millaisia määriä (viikossa-kerralla = sarjamäärät ja sarjapituudet) te masua treenaatte?

Olen nostanut kaloreita terveellisempään määrään ja paino hieman noussut, mutta rasvaa juuri ole kertynyt lisää -> masu ei ole littana siltikään vaikka kuinka olen yrittänyt joka lihaskerrosta ja -suuntaa treenata.. Kuitenkin ehkä ainakin aiemmin pinnallista osiota huomaamattani painottaen. Hermot menee kun masu vaan pömpöttää :(

Ruokavalio on kunnossa eli ei ole esim.suolistossa tai muualla ongelmia eikä turvotuksen tunnetta, oletan että syy on heikoissa syvissä vatsalihaksissa:rolleyes: .

Myös kyykätessä tuntuu että keskivartalo ensimmäisenä huutaa lopettamaan vaikka muuten virtaa olisi..:curs:

Mä opin pitämään vatsan sisällä balettitunneilla, ilman sen kummempia harjoituksia kuin että opettelee pitämään vatsan sisällä koko ajan niin, että pystyy kuitenkin hengittämään (hengitys menee kylkiin ja taakse mutta vatsa pysyy sisällä ja tiukkana). Eli vatsaa ei vedetä kuopalle... Vaan tiukaksi paketiksi.

Lahden kisoissa näin syksyllä lavalla miehen, jolla oli kyllä pinnalliset vatsat ihan kunnossa mutta vatsa pömpötti tosi paljon - näyttää muuten treenattukin vatsa vähissä rasvoissa möhömahalle! :whip: Mä en enää edes osaa kunnolla päästää mahaa ulos löysäksi... Ja sitten kun tämän oppii, niin pitäisi pystyä pitämään se vatsa sisällä myös vatsaliikkeiden aikana. :rolleyes:

Jhulmin vatsis-threadeissä (aloittelijoiden osio --> tekniikkaneuvoja liikkeisiin) on jossain selitetty näitä syviä vatsoja. Oli siellä jotain liikkeitäkin.

Geeneillä!

Mä opin pitämään vatsan sisällä balettitunneilla, ilman sen kummempia harjoituksia kuin että opettelee pitämään vatsan sisällä koko ajan niin, että pystyy kuitenkin hengittämään (hengitys menee kylkiin ja taakse mutta vatsa pysyy sisällä ja tiukkana). Eli vatsaa ei vedetä kuopalle... Vaan tiukaksi paketiksi.
Tässä on perää. Kannattaa opetella tekemään aerobista vatsa sisällä. Esim. uiminen on aika mahdotonta vatsa pömpöllään, sen takia sillä on helppo aloittaa harjoittelu.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom