Onko kung fu diggareita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja stranger
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli kolahtaako kung fu leffat ja mitkä erityisesti..? Itelle varsinki Bruce Leen ja Jackie Chanin tähdittämät.

Oma top3 - Armour of God (Jackie Chan), Way of the Dragon (Bruce Lee), Rumble in the Bronx (Jackie Chan).

Kolahtaa ja kovaa;)

oikeestaan muita en ees kato kuin tappeluleffoja (tosin onhan niitäkin hyviä ei-tappelu leffoja)

Top listaa ei voi laittaa kun on niin monia hyviä

Kung Fu

Chakie Chan, Drunken Master
Steven Seagalin leffat ei leffoina erikoisia mutta taisteluita ihan mukava katsella. :jahas:

Kaikki Jackie Chanin leffat on hyviä... En tosin ole nähnyt kaikkia niitä "non-hollywood" -leffoja...
Paras on ehkä Legend Of The Drunken Master, varsinkin ne sen kännitappelut siinä... Uskomattoman hienoja...

Jet Li on tehnyt kans muutaman hyvän, mutta ehkä liian vakava mun makuun..

Bruce Lee oli ehkä kaikkien aikojen lehjakkain tyyppi, mutta fuck the talent, mies oli loistava muutenkin...

Minä itse arvostan nykypäivänä eniten Jackie Chania, tekee koreografiat itse, tekee stuntit itse ja antaa muillekkin mahdollisuuden tehdä stuntteja itse (tietääkseni ainoa joka antaa vakuutuksia noihin päälle 5metrissä tehtäviin temppuihin)...

Joten aina kun Jackien leffoja kattoo, niin saa vaan ihmetellä taistelukohtauksia ja niitä temppuja mitä Jackie tekee... Varsinkin pieleen menneet on joskus huikeita...

Eli nyt HOP HOP makuuniin/filmtowniin ja sieltä (ainakin) Accidental Spy lainaksi... Siitä on iloa vaikka koko suvulle :david:

joo, kyllä kolahtaa.. Yksi kaappi onkin täynnä erilaisia taisteluelokuvia. On Dammea, Leetä, Seagalia jne......

Mättö rules...mutta ei ihan sellaset jossa kauheesti vedetään homma överiks...eli joka taistelussa lennellään ja pompitaan puissa ja kävellään vetten päällä (Tietty poikkeuksena "Hiipivä tiikeri & pakkotoiston lohikäärme" ja tää Jet Lin "Hero" jotka ny on taidetta)

Jet Li jyllää löylyllä potenssiin seitsemän!:kippis1:

Jet Li

On noita kamppailulajeja tullu treenattua niin paljon, että kyllä kaikki ninja, kung fu ja karate leffat on tullu katottua, mitä eteen tulee. Mun ikuinen kesto suosikki ja "pieni" idolli on ehdottomasti Bruce Lee. Kaikki sen leffat löytyy. Ja kyllä noita muitakin tulee katottua esim. Jackie Chan ja Jet Li.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nää äijät on just niitä kenellä kehon teho/paino-suhde on mainio ts. ukoilta onnistuu yhden käden leuat sun muut ihme akrobatiat.

todellakin kolahtaa kung-fu leffat. jet litä jackieta seagalii ja dammee löytyy video hyllystä :kippis1:

niin ja jos joku on nähnyt tälläsen kaverin ku marc dacascosin leffoja niin siinä on kyllä kans taitava kaveri :whip:

Jet Lin leffat kolahtaa hyvin. Etenkin ne muinaisiin aikoihin sijoittuvat, jossa äijillä on kaiken maailman kung fu voimia... :D
Iron monkey kyllä jostain syystä ehdoton lemppari... :evil:

Originally posted by Anonyymi2
Jet Lin leffat kolahtaa hyvin. Etenkin ne muinaisiin aikoihin sijoittuvat, jossa äijillä on kaiken maailman kung fu voimia... :D
Iron monkey kyllä jostain syystä ehdoton lemppari... :evil:

Itellä kolahtaa samoin muinaiseen Kiinaan sijoittuvat Li:n leffat. Chanin leffoista olen nähnyt lähes kaikki, suosikkeja ehdottomasti Snake In The Eagles Shadow ja Drunken Master. Uudempi tuotanto myös ok.

Re: Kung Fu

Originally posted by poika
Chakie Chan, Drunken Master
Steven Seagalin leffat ei leffoina erikoisia mutta taisteluita ihan mukava katsella. :jahas:

Haha, toi on kyllä aika huippuleffa.. "Do you like drunken boxing?"
"Monkey drinks masters wine!" :D

Re: Kung Fu

Originally posted by poika

Seagal on ku kankee paska itämaisiin verrattuna

Jackie Chan on aivan omissa sfääreissä näiden leffojen kanssa.
Näyttely taidot, koreografiat ja juoni on aina kohdallaan.
Chan vaan saa ne leffat näyttämään niin hyvältä. Uusimmat Hollywood leffat tosin ovat aika kamalaa katseltavaa kun vertaa 80 luvn alkupuolen leffoihin.

Bruce Lee ei ollut mikää näyttelijälupaus mutta tekniikat ja VOIMA Brucella oli hallussa enemmän kuin yhdelläkään taistelulajien harrastajalla koskaan. Paitsi ehkä Benny The Jetillä, tuo tekniikka puoli.

Jet Li:stä en pidä yhtään, jäykkä, hidas ja muutenkin huono näyttelijä ja vaikea persoona.

Valkoiset miehet eivät osaa taistella ja niin se vaan on, Seagal ja muut hemmot on ihan täyttä ROSKAA.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom