Onko kellään muulla "kisakriisiä" :(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EBBA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajattelinpa nyt kirjoittaa tänne ja kysellä teidän mielipiteitänne ihan niinkuin mielenkiinnosta vaan...että kuinka paljon kilpaileminen vaikuttaa teidän ns.normaalielämään..kuinka paljon aikaa pelkkien kisajuttujen ajatteleminen teiltä vie?..itselläni on nyt ilmeisesti meneillään jokin ihmeen kriisi...olin jo täysin suunnannut ajatukset syksyn kisoihin...diettiä aloiteltu,vaparia hiottu,kaiken pitäisi sinällään olla ihan hyvin..MUTTA kun tuleva kesä on tupattuna täyteen kaiken maailman sukujuhlia..häitä,lakkiaisia,ristiäisiä,polttareita..kaikkea mahdollista ja pitäisi reissata sinne tänne niin miten ihmeessä mä pystyn pitämään treenit kasassa,varsinkin vapari???.. saati sit raapia dietti ruuat aina joka paikkaan :itku: ja miten saisin irrotettua ajatukset kisoista pois...:eek: vai olisiko sittenkin parempi kisata vasta keväällä taas?..mutta sekin tuntuu olevan sitten niin kamalan kaukana :( tuntuu jotenkin siltä et jos ei nyt lähde niin en enää ikinä pääse lavalle :itku: ..taidan olla jo :wanha:

Siis kriisiä ei kiisiä :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä mullakin pientä "kriisiä" pukkaa :) Toisaalta on kiva olla dietillä kesällä, on ainakin kesäkunnossa :) toisaalta kesällä just kaikkea juhlaa ja reissaamista. inhottavaa se eväiden raahailu varsinkin jos on pidempään jossain. Tekismieli tehdä sitä sun tätä kesällä. Mut täytyy ekas mietti, että miten syöminen ja treenit. Mee nyt vaix viikonlopuksi sukulaisille ja syö vaan omia eväitäs. Jotenkin noloa. Vaikka ne tietää mun elämäntavoista silti se on aina hankalaa, siksi viihdynkin kotona :)

Itseä "huolettaa" kun on omat valmistujaisjuhlat heinäkuussa. En voi ottaa lasia kouhuviiniä tai kakkua :( Sit saa taas kuulla sukulaisten päivittelyjä voi kun oot laiha. Yritä siinä nyt selittää, että olen kisadietillä. Sit tulee taas tää "mistä säkin laidutat"

Eli vastaus EBBAn kysymykseen, kyllä kisailu vaikuttaa normaali elämään ainakin osittain. Totta kai tykkään touhusta, mutta välillä rassaa. Mietin kisa- ja treeni sekä ruokavaliojuttuja päivittäin. Niihin menee ihan liikaa aikaa. Ainakin poikaystävän mielestä :) Ite oon kans miettiny, että jos kisais vasta myöhemmin, mutta jos nyt "jänistäää" niin sitten se taas siirtyy...

Tuli tuossa ehkä vähän itsekkin valehdeltua itselleni :)...kun onhan toi dietti ennenkin vedetty vaikkei helppoo oo aina ollutkaan...eikä mua itsessään noi kakkujen yms pois jäänti haittaa,enemmän kai mua kaivelee nyt se jatkuva sepostaminen kaikille läheisille ja sukulaisille ettei se kakkupala ja juhannus- makkara mua tee jotenki autuaaksi niin kuin kaikki tuntuu kuvittelevan...miksi ihmeessä se on sit NIIIIN vaikee ymmärtää et näin mä periaatteessa elelisin ilman kisojakin...en mä möhnäis pullamössöä joka päivä...mut nyt tuntuu et kaikki on saaneet päähänsä että on todella epänormaalia ja itsensä rääkkäämistä kun ei syö joka päivä sitä kesäjäätelöä ja ole grillivartaassa heti kiinni kun sellaisen näkee :curs: On se vaan niin hankalaa nauttia olostaan kun läheiset eivät kannusta yhtään :( Lajia harrastavat kaverit tietenkin kannustavat ja ymmärtävät :thumbs: ,mutta näin perhepiirissähän kysellään vaan koko homman järkevyyttä ..huoh! Tulipas siinä sit avauduttua mut pakko johonkin purkaa ajatuksiaan :(

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom